ناموجود
4 دیدگاه
0

تونر مات کننده پوست چرب خیار ولیمو بی یلندا

تونر پاک کننده و مات کننده پوست های براق بی یلندا مناسب برای پوست های مختلط و چرب حاوی عصاره لیمو و خیار با قابلیت کنترل چربی و کوچک کننده منافذ حجم 200 میل
3 الماس پاپیون
244 فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

تونر مات کننده و پاک کننده پوست چرب Bielenda:

خیلی از ماها با مشکلاتی که پوست های چرب و مختلط دارن دست و پنجه نرم می کنیم. مشکلاتی مثل جوش های سرسیاه و سرسفید، منافذ باز پوست، آکنه های شدید و چربی پوستی که اصلا منظرۀ قشنگی نداره.

کمپانی بی یلندا این بار برای پوست های مختلط و چرب تونری رو به بازار عرضه کرده که با استفاده از عصاره های گیاهی خیار و لیمو خیلی از مشکلات این نوع پوست رو حل می کنه.

تونر مات کننده و پاک کننده لیمو و خیار بی یلندا حاوی خاک رس سبز است که به کوچک کردن منافذ و از بین بردن تدریجی جوش های زیرپوستی کمک می کنه. عصارۀ لیمو در کنار رس، کمپلکسی قوی برای جذب چربی اضافه پوست، از بین بردن لک و جای جوش و جلوگیری از شکل گیری چروک های پوستی به علت وجود ویتامین سی بالا، ایجاد می کنه.

ملایم بودن این محصول باعث میشه که خواص ضدچروکی اون حتی برای سنین پایین هم مناسب باشه و آسیبی به پوست نمی رسونه. بعد از این که این دو مادۀ اولیه به مشکلات پوستی شما رسیدگی کردن، عصارۀ خیار وارد عمل میشه تا پوست شما رو کاملا عمقی رطوبت رسانی و تغذیه کنه و باعث بشه که ظاهری سالم و شاداب و با طراوت داشته باشید.

این ماده با داشتن خاصیت ضد التهاب، به کاهش قرمزی ناشی از مشکلات پوستی هم کمک می کنه و باعث یکنواختی بیشتر رنگ پوست شما میشه. بعد از استفاده از این تونر، شما احساس می کنید که صورتی پاک و عاری از چربی اضافه دارید که کاملا نرم و مرطوب شده و مشکلات پوستی شما کمتر به چشم میان.

استفاده از این تونر در طولانی مدت به حل تمام مشکلات پوست های چرب و مختلط کمک می کنه و حتی پس از اولین بار استفاده از اون، شما احساس شادابی و خنکی روی صورت خودتون خواهید داشت و پوست شما در تمام طول روز بدون چربی اضافه و مات باقی خواهد ماند!

 

پیشنهاد پاپیون مارکت:

  1. برای نتیجه گیری بهتر از تونر لیمو و خیار، بهتره که بعد از شستسشوی صورت با ژل 3 در 1 خیار و لیموی بی یلندا یا برای پاکسازی صورت در شب از اون استفاده کنید تا پوستی سالم و شاداب، مات و زیبا داشته باشید.
  2. برای مشاهده ی سایر محصولات برند لهستانی بی یلندا اینجا کلیک کنید.
وزن 235 گرم
حجم

200 میل

کشور مبدا برند

کشور تولید کننده

ترکیبات مهم

, ,

عملکرد

, , , , , , ,

وضعیت ترکیبات مضر

نوع پوست

کد وزارت بهداشت

1417759944226088

برند

2 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

2 دیدگاه برای تونر مات کننده پوست چرب خیار ولیمو بی یلندا

پاکسازی فیلتر
  1. ریحانه

    سلام خسته نباشید محصولات بی یلندا رو موجود نمی کنین؟ این مدلش بهتره برای پوست های چرب یا مدل چای سبز؟

    0
    0
    • Store manager papillonmarket

      سلام ریحانه جان .
      بلبه حتما موجود میشن منتها زمان مشخصی برای شارژ محصولات تعیین نشده شما پیج اینستاگرام رو دنبال کنید تا از شارژ محصولات باخبر بشین.
      هر دو مدل برای پوست چرب مناسبن عزیزم.

  2. Verified owner lutos29hb (خریدار محصول)

    بهترین تونری که استفاده کردم. بالافاصله پوست رو مات میکنه و تا چندین ساعت پوست مات میمونه . حالت کشش وچسبندگی روی پوست نداره وبعد استفاده یه پوست تمییز،مات و نرم دارید.بوی ملایم وخوبی هم داره. من خیلی راضیم ازش.

    0
    0
    • Store manager پاپیون مارکت

      تشکر بابت به اشتراک گذاری تجربه ی شیرینتون بانو ??

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مشاهده شده