ناموجود
بدون دیدگاه
0

ماسک مو تقویت کننده گلیس 300 میل

GLISS SUPREME LENGTH Hair Mask

ماسک مو محرک رشد گلیس، بدون آسیب رساندن به موهای بلند موها را شاداب، براق و تقویت می کند.
3 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

ماسک مو تقویت کننده گلیس 300 میل

ماسک مو ترمیم کننده گلیس، با فرمولاسیون جدید خود که حاوی روغن های مغذی حیاتی یا همان کراتین مایع است، تقویت کننده موهای آسیب دیده و شکننده و احیا کننده ساختار موها می باشد. به علاوه تاثیر به سزایی در تغذیه و تقویت ساختار داخلی موها دارد. همچنین افزایش شفافیت و درخشندگی موها را به شما هدیه می دهد.

ماسک مو تقویت کننده گلیس، حاوی ترکیب موثر از 3 نوع پروتئین می باشد که با تاثیر بر روی بافت مو موجب تقویت و افزایش استحکام مو می گردد و باعث افزایش حالت پذیری موها و افزایش استحکام می می شود.

ذرات طلایی موجود در این ماسک ترمیم کننده گلیس نیز باعث افزایش درخشندگی و لطافت موها، موثر در رفع خشکی مو، بازسازی ساختار داخلی مو، مغذی و تقویت کننده و افزایش نرمی و لطافت موها را به همراه دارد.

ماسک مو محرک رشد گلیس، ساختار داخلی موها تقویت کرده و ظاهر شکننده آنها ترمیم می کند. نرمی، لطافت و شفافیت و شادابی موها را نیز در پی دارد.  ماسک مو ترمیم کننده گلیس، حاوی فرمولاسیون ویژه امگاپلکس می باشد که با تاثیر بر روی بافت مو موجب تقویت و افزایش استحکام مو می گردد همچنین وجود کراتین مایع در این محصول سبب ترمیم و افزایش نرمی و لطافت مو می گردد. این ماسک مو سبب درخشندگی  و شفافیت مو نیز می گردد.

وزن 300 گرم
حجم

300 میل

کشور مبدا برند

آلمان

کشور تولید کننده

اسلواکی

عملکرد

نغذیه کننده, نرم کننده, رفع خشکی موها, لطافت بخش, ترمیم ساختار داخلی مو, رفع خشکی موها, بازسازی ساختار داخلی مو, افزایش شفافیت و درخشندگی, براق کنندگی

ویژگی ها

حاوی کراتین مایع, تاثیر گذاری سریع, قابلیت استفاده ی آسان, حاوی ذرات طلایی, لایه محافظتی روی مو, ترکیب موثر از 3 نوع پروتئین

محدودیت جنسیت

ندارد

محدودیت سنی

ندارد

جنس مو

موهای خشک, موهای معمولی, موهای آسیب دیده

محدودیت استفاده

حداکثر 3 بار درهفته استفاده شود

کد وزارت بهداشت

0900101051018

برند

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو تقویت کننده گلیس 300 میل”

محصولات مشاهده شده