ناموجود
2 دیدگاه
5.00

پک رژلب مینی گلدن رز mix 2

GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK

پک رژلب مینی گلدن رز mix 2، محصولی جدید از برند محبوب گلدن رز می باشند. این رژ ها نمونه ی کوچک رژ لب پرطرفدار جامد و مخملی گلدن رز با همان ویژگی  هستند که به راحتی در داخل کیف و جیب جای می گیرند.
4 الماس پاپیون
206 فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

در انبار موجود نمی باشد

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

پوست لب ها یکی از حساس ترین بخش های پوست بدن است و در صورت استفاده از محصولات بی کیفیت فورا واکنش نشان می دهد و آسیب می بیند. رژ لب ها پر طرفدار ترین وسیله آرایشی لب ها هستند که امروزه در برندهای فیک و بی کیفیت زیادی در بازار موجود شده اند . یکی از راه های تشخیص رژ لب تشخیص رژ لب اصل از بدل برند محصول می باشد و در مرحله دوم بستگی به فروشگاهی دارد که از آن خرید می کنید . در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی پک رز لب مینی گلدن رز mix 2 شما را با یکی از با کیفیت ترین محصولات برند گلدن رز آشنا کنیم .

این محصول به دلیل داشتن ویتامین E در ساختار خود یک آبرسان و تغذیه کننده برای لب ها محسوب می شود و می تواند از خشکی و ترک خوردن لب ها نیز جلوگیری کند و با طبیعی ترین موادی که در ساختار آن استفاده شده از ایجاد هرگونه آسیبی برای پوست لب ها جلوگیری کند .

برای رژ لب ها یکی از مهم ترین فاکتورها داشتن ماندگاری طولانی مدت آن می باشد که بتواند در شرایط آب و هوایی مختلف فرم زیبای خود را حفظ کند . این محصول دارای 6 رنگ مات با ماندگاری طولانی مدت می باشد و بافت آنها نرم و مخملی می باشد .

ویژگی های این محصول

دارای بافت نزم و مخملی

دارای 6 رنگ (04/12/16/18/23/27)

محدودیت سنی برای استفاده ندارد

تغذیه کننده و آبرسان پوست لب

دارای رنگ های مات

حاوی ویتامین E در ساختار خود

طریقه استفاده از پک رژ لب مینی گلدن رز mix 2

طریقه استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت است و مانند دیگر رژ لب ها می توانید پس از اتمام آرایش صورت رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به آرامی روی لب های بالا و پایین خود بکشید تا اثر خود را روی لب های شما عزیزان نمایان کند .

خرید پک رژ لب مینی گلدن رز mix 2

اگر شما هم از طرفداران رژ لب های مات هستید و نمی خواهید پس از آرایش کردنرنگ لب هایتان درخشش داشته باشد و همچنین دوست دارید رژتان ماندگاری و کیفیت بالایی داشته باشد پیشنهاد پاپیون برای شما عزیزان استفاده از پک رز لب مینی گلدن رز mix 2 می باشد .

کشور مبدا برند

ترکیه

کشور تولید کننده

ترکیه

ویژگی ها

دارای بافت نرم و مخملی, نمونه ی کوچک رژ لب مات مخملی گلدن رز, 6 رنگ در یک بسته (شماره های 04،12،16،18،23 و 27), تغذیه کننده و آبرسان لب, حاوی ویتامین E, بادوام, حمل و نقل آسان

محدویت سنی

ندارد

محدودیت جنسی

بانوان

کد وزارت بهداشت

086911901212970

برند

5
2 نقد و بررسی
2
0
0
0
0

2 دیدگاه برای پک رژلب مینی گلدن رز mix 2

پاکسازی فیلتر
  1. عاطفه

    خیلی خوشگل و اقتصادیه

    0
    0
  2. فاطمه خزان

    خیلی خوشرنگن مخصوصا کد۰۴ ، کیفیتش حرف نداره

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشاهده شده