ناموجود
بدون دیدگاه
0

ژل شستشوی صورت کربن فعال سفید بی یلندا

Bielenda CARBO DETOX BIALY WEGIEL

یک پاک کننده قدرتمند که به لطف وجود پودر الماس در ترکیبات آن خاصیت سم زدایی بسیار بالایی برای پاکسازی پوست های مختلط ، چرب و حساس دارد ، به طوری که مانند یک آهنربا عمل کرده و آلودگی های پوست را به خود جذب میکند . همچنین مشکلات پوست های مستعد جوش را کاملا رفع کرده و از ایجاد جوش در سطح پوست جلوگیری می کند. محصول فاقد چربی ، الکل و پارابن است.
4 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

در انبار موجود نمی باشد

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

ژل شستشوی صورت کربن فعال سفید بی یلندا

یک پاک کننده قدرتمند که به لطف وجود پودر الماس در ترکیبات آن خاصیت سم زدایی بسیار بالایی برای پاکسازی پوست های مختلط ، چرب و حساس دارد ، به طوری که مانند یک آهنربا عمل کرده و آلودگی های پوست را به خود جذب میکند . همچنین مشکلات پوست های مستعد جوش را کاملا رفع کرده و از ایجاد جوش در سطح پوست جلوگیری می کند.

ژل پاک کننده صورت بی یلندا خاصیت الاستیک پوست را بهبود بخشیده و سلول های پوستی را بازسازی می کند، جوش ها را از بین برده و یک تسکین دهنده و التیام بخش و احیاء کننده بسیار قوی برای پوست است.

با توجه به این که ترکیبات این ژل شامل مقادیر بالای آب است، که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از این رو، یک رطوبت رسان قوی برای پوست های چرب ، مختلط و حساس به شمار میرود.

در روتین مراقبت های پوستی شستشوی صورت بعد از پاک کردن آرایش با استفاده از محصول مناسب نوع پوست توصیه می شود چرا که تاثیر بسزایی در پاکسازی منافذ و حفظ شادابی پوست دارد . از دیگر ویژگی هایی که ژل پاک کننده دارد می توان به از بین بردن سلول های مرده لایه اپیدرم ، جذب سموم و پاک کردن چربی اضافه و سایر ناخالصی ها از سطح پوست، حفظ نمای مات صورت در تمام طول روز اشاره کرد که علاوه بر آن با استفاده از خواص کربن فعال سفید به روشن شدن رنگ پوست کمک کرده و مانع از شکستگی پوست می شود.

این محصول برای افرادی که پوست چرب، مختلط و مستعد جوش دارند بسیار مناسب است و پوستی صاف، نرم و لطیف به شما هدیه می دهد.

مهمترین نکته برای کسانی که دنبال یک ژل پاک کننده کاملا سالم هستن این است که این محصول فاقد چربی ، الکل و پارابن است.

وزن 250 گرم
حجم

200 میل

کشور مبدا برند

لهستان

کشور تولید کننده

لهستان

عملکرد

پاک کننده انواع آلودگی های پوست, مات کننده پوست, جمع کننده منافذ پوست, از بین برنده جوش های سر سیاه و سر سفید, جلوگیری از ایجاد جوش, کنترل ترشح چربی, روشن کننده, اصلاح رنگ پوست های آفتاب سوخته, مرطوب کننده پوست, تسکین دهنده و التیام بخش پوست

ویژگی ها

فاقد چربی, فاقد الکل, فاقد پارابن, حاوی کربن فعال سفید, خاصیت, رطوبت رسان قوی, الاستیک, تسکین دهنده, التیام بخش, احیاء کننده

محدودیت سنی

ندارد

فاقد مواد مضر

فاقد چربی, الکل, پارابن

موارد استفاده

مناسب برای پاکسازی پوست صورت, گردن و شانه, رطوبت رسانی به پوست های چرب, کنترل ترشح چربی و ایجاد نمای مات بر روی صورت, روشن شدن رنگ پوست

جنس پوست

پوست های چرب,  مختلط ,  حساس, پوست های مستعد جوش

محل استفاده

صورت

کد وزارت بهداشت

7222774648901444

برند

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل شستشوی صورت کربن فعال سفید بی یلندا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشاهده شده