ناموجود
بدون دیدگاه
0

ژل پاک کننده کوتیکول ناخن گلدن رز

GOLDEN ROSE CUTICLE REMOVER GEL

ژل پاک کننده کوتیکول ناخن گلدن رز مناسب برای حذف پوسته های اضافی دور ناخن بدون احساس درد و سوزش و تغذیه و تقویت پوست اظراف ناخن به صورت همزمان با داشتن فرمولاسیون غنی حاوی مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها ، صاره گل رز، روغن بادام شیرین و سبزیجات دارای کراتین.
الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

ژل پاک کننده کوتیکول ناخن گلدن رز

لایه لایه شدن پوست اطراف ناخن (کوتیکول)، یکی از معضلات همیشگی ناخن هاست که از بین بردن آن همیشه با درد و سوزش همراه بوده است. ژل پاک کننده کوتیکول گلدن رز، غنی شده با مواد معدنی و مغذی است که کوتیکول های موجود بر روی ناخن را پاک کرده و سطحی نرم و لطیف را به ناخن می بخشد. از بین رفتن این بافت مرده، زیبایی طبیعی را به ناخن ها باز می گرداند. فرمولاسیون ژل پاک کننده کوتیکول گلدن رز غنی شده با انواع آنتی اکسیدان ها و عصاره گل رز، روغن بادام شیرین و سبزیجات دارای کراتین است، تا پوست اطراف ناخن را تغدیه کرده و آن را نرم و لطیف سازد.  ژل پاک کننده کوتیکول گلدن رز باعث افزایش درخشندگی ناخنو نرم کننده پوست اطراف ناخن می شود.

ژل پاک کننده با از بین بردن لایه های مرده، کوتیکول ناخن ها شفاف تر شده و علاوه بر این باعث زیبایی طبیعی ناخن ها می شود. کوتیکول ریموور، جهت نرمی و سهولت از بین بردن پوست های مرده ی اطراف ناخن استفاده می شود. ژل پاک کننده کوتیکول ناخن گلدن رز یک لایه بردار سلول های مرده است که برای تمامی ناخن ها لازم است.

وزن 150 گرم
حجم

11 میل

کشور مبدا برند

ترکیه

کشور تولید کننده

ترکیه

عملکرد

پاک کننده کوتیکول اضافی, تغذیه کننده, نرم کننده پوست اطراف ناخن, درخشان کننده ناخن

ویژگی ها

حاوی انواع آنتی اکسیدان ها ، عصاره گل رز، روغن بادام شیرین و سبزیجات دارای کراتین, از بین برنده کوتیکول اضافی بدون احساس درد و سوزش

محدودیت جنسیت

مناسب خانم ها

محدودیت سنی

ندارد

جنس ناخن

همه انواع ناخن

موارد استفاده

حذف کوتیکول اضافی ناخن

کد وزارت بهداشت

16086002104044793500

برند

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل پاک کننده کوتیکول ناخن گلدن رز”

محصولات مشاهده شده