ناموجود
بدون دیدگاه
0

کرم آبرسان روز و شب هیالورون بالای 40 سال بی یلندا

Bielenda Hylauron Hydrating face serum

کرم آبرسان روز و شب هیالورون قدرت آبرسانی عمیق و جذب سریع به روی پوست و تاثیر به سزایی در از بین بردن چین و چروک صورت و چروک دور چشم، و مانع از دست دادن رطوبت صورت و خشکی تقویت ماهیچه صورت موجب درخشندگی پوست و شادابی پوست می گردد و م توان از آن به عنوان یک زیر ساز آرایشی استفاده کرد.
4 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

کرم آبرسان روز و شب هیالورون بالای 40 سال بی یلندا

کرم صورت روز و شب هیالورون بالای 40 سال بی یلندا ترکیبی بسیار موثر از نوروپپتید، هیالورونیک اسید و لیپوزوم کیو 10 جهت تنظیم رطوبت پوست و جلوگیری از افزایش منافذ باز پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوست و دور چشم می باشد. نوروپپتید موجود نسل جدید از ترکییات پروتئینی بوده که سبب افزایش قدرت الاستیسیته پوست، تقویت ماهیچه‌های صورت آبرسانی عمقی به پوست گردیده و پوست را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید. کرم صورت روز و شب هیالورون برای افرد بالای 40 سال که با تحریک سلول های پوستی سبب افزایش قدرت بازسازی و ترمیم بافت می گردد همچنین چین چروک های پوست را کاهش می دهد. قابل استفاده برای زیر ساز آرایشی و ماندگاری اثر طولانی مدت، جذب سریع و کاهش درخشندگی ناشی از چربی از ویژگی های بارز آن است.

پیشنهاد پاپیون مارکت

پشنهاد می کنیم که برای نتیجه گیری بهتر در کنار کرم آبرسان روز و شب هیالورون بالای 40 سال بی یلندا از محصولات دیگر این لاین مانند محصولات زیر استفاده کنید.

سرم آبرسان روز و شب هیالورون Bielenda

میسلار واتر رطوبت رسان Bielenda

وزن

50 گرم

حجم

50 میل

کشور مبدأ

لهستان

کشور تولید کننده

لهستان

عملکرد

آبرسان عمیق , لیفت کننده پوست , فرم دهی به پوست , جلوگیری از ایجاد چین و چروک , درخشان کننده , کاهش دهنده چین و چروک , کاهش منافذ باز , ماندگار اثر طولانی مدت , تقویت ماهیچه های صورت , قابل استفاده به عنوان انواع زیر ساز آرایشی

ویژگی ها

حاوی کلاژن هیدرولیز شده , کاهش چروک دور چشم , بافت سبک , جذب سریع , اکسیژن رسان , حاوی نوروپپتید، هیالورونیک اسید و لیپوزوم کیو 10

محدودیت سنی

مناسب برای افراد بالای 40 سال

محدودیت جنسیت

ندارد

جنس پوست

همه ی انواع پوست

کد وزارت بهداشت

3433613159741411

برند

بی یلندا

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم آبرسان روز و شب هیالورون بالای 40 سال بی یلندا”

محصولات مشاهده شده