موجود در انبار
بدون دیدگاه
0

کره لب سیب سبز گلدن رز با spf 15

کره لب نرم کنننده و مرطوب کننده گلدن رز با رایحه سیب سبز
2 الماس پاپیون
119 فروش

قیمت محصول

۱۲۹,۰۰۰ تومان

فقط 3 عدد در انبار موجود است

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

یکی از آسیب پذیر ترین بخش های صورت پوست لب ها می باشد و دلیل آن این است که دارای نازک ترین غشای پوستی می باشد . ترک خوردن پوست لب ها و پوسته پوسته شدن آنها می تواند یکی از دردناک ترین و آزار دهنده ترین اتفاقاتی باشد که برای هر کسی رخ بدهد.برای جلوگیری از این مشکل لازم است از یک محصول مراقبتی مناسب و با کیفیت برای لب های خود استفاده کنید . در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی کره لب سیب سبز گلدن رز با SPF 15 شما را با یکی از با کیفیت ترین محصولات مراقبت لب ها آشنا کنیم .

یکی از دلایل عمده، ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لب ها خشک شدن پوست لب ها می باشد که عوامل زیادی می تواند در آن دخیل باشد. این محصول با آبرسانی پوست لب ها و فراهم کردن رطوبت کافی برای لب ها مانع از خشک شدن پوست لب ها می شود و طراوت و شادابی لب ها را حفظ می کند .

یکی از مزیت های کره لب سیب سبز گلدن رز با SPF15 نسبت به دیگر محصولات این است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و لازم نیست هر چند وقت یک بار از آن استفاده کنید و با یک بار استفاده تا مدت طولانی رطوبت لب هایتان فراهم می شود و از خشک شدن آنها جلوگیری می شود .

ویژگی های کره لب سیب سبز گلدن رز

غنی شده با ویتامین E

آبرسانی و رطوبت رسانی به لب ها

جلوگیری از ترک خوردن لب ها

جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب ها

SPF 15 یک ضد آفتاب ایده آل

طریقه استفاده از کره لب سیب سبز گلدن رز

برای استفاده از این محصول کافی است هر گاه روی لب های خود احساس خشکی و ترک خوردگی کردید ، آن را بردارید و به آرامی چند بار روی لب های خود بکشید تا لب ها به خوبی به آن آغشته شود و روند بهبود آن آغاز شود .

خرید کره لب سیب سبز گلدن رز

اگر شما هم از خشکی لب هایتان خسته شده اید و نمی دانید چگونه از ترک خوردن های لب خود جلوگیری کنید ،پیشنهاد پاپیون استفاده از کره سیب سبز گلدن رز می باشد .

وزن 25 گرم
کشور مبدا برند

ترکیه

کشور تولید کننده

ترکیه

مدل

کره لب حاوی ضد آفتاب با رایحه سیب سبز

ویژگی ها

نرم کننده ، مرطوب کننده ، محافظت کننده در برابر نور آفتاب با SPF 15 ،حاوی ویتامین E ، محافظت در برابر ترک و خشکی لب ، حاوی آنتی اکسیدان

کد وزارت بهداشت

08691190122331

برند

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کره لب سیب سبز گلدن رز با spf 15”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشاهده شده