ناموجود
بدون دیدگاه
0

شامپو بيوتين و پروتئين ابريشم پنتن 400 ميل

Pantene ipeksi parlaklik shampoo 400 ml

3 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 1 میلیون

یکی از شامپوهای با کیفیت خوب و مناسب مخصوص موهای هایلایت و دکلره شده، شامپو بیوتین و پروتئین ابریشم پنتن است که بازدهی بسیار عالی و زود هنگامی دارد یعنی خیلی سریع متوجه تاثیر آن برروی موهای آسیب دیده خود خواهید شد. این شامپو مخصوص موهایی با تار موی نازک شده و آسیب دیده که نیازه به تغذیه و رطوبت رسانی بالایی دارند تولید شده . این شامپو با ترکیبات رطوبت رسان، براق کننده و مواد مغذی مخصوص مو که دارد ، موهایی صاف، ابریشمی و براق را به شما هدیه میکند و قدرت و استحکام  موها را در برابر همه عوامل به خصوص آلودگی های محسطی افزایش میدهد.

استفاده از این شامپوی ویژه که دارای مواد مغذی مخصوص مو است، موجب تغذیه و تقویت تارهای مو از ریشه تا نوک موها شده و از طرفی، شکنندگی موها را از بین می برد. یکی از عنصرهای به کار رفته در این محصول پروتئین ابریشم هیدرولیز شده است که باعث می شود به عمق فولیکول های مو نفوذ کرده و از درون تار های مو را نرم، مرطوب ، براق و مستحکم کند، همچنین این پروتئین موجب  ایجاد لایه ای محافظتی در برابر عوامل مخرب محیطی می‌شود.

ویژگی شامپو بيوتين و پروتئين ابريشم پنتن 400 ميل

حاوی بیوتین و  برخی ویتامین ها

حاوی پروتئین ابریشم هدروبیز شده

ترمیم کننده موی سر

افزایش نرمی و لطافت مو ها

جلوگیری از ریزش موها

نحوه استفاده

برای استفاده بهتر از این محصول می توانید مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی مواد مغذی آن جذب مو شود سپس آن را خوبی آبکشی کنید.

پیشنهاد می شود در کنار این محصول از اسکراب سر ضد ریزش بیوتین و کافئین اربن کر جهت پاکسازی و تقویت کف سر خود استفاده نمایید.

خرید شامپو بيوتين و پروتئين ابريشم پنتن 400 ميل

فرقی ندارد که موهای خود را دکلره کرده باشید یا نه ، اگرموهای ضعیف و شکننده ای دارید که براقیت و زیبایی طبیعی خود را از دست داده است قطعا شامپو بيوتين و پروتئين ابريشم پنتن 400 ميل برای تغذیه و احیای زیبایی موهای شما کارآمد است ، درنتیجه اکیدا توصیه کیشود که این شامپو را برای حفظ سلامت موهایتان استفاده کنید.

وزن 450
برند
حجم 400میل
کشور مبدا برند
کشور تولید کننده
عملکرد , ,
نوع مو
ترکیبات مهم ,
وضعیت ترکیبات مضر ,
محدودیت جنسیت ندارد
محدودیت سنی
مجوز بهداشت 8006540640166
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مشاهده شده