تماس با پشتیبانی

۰۴۴۴۲۳۳۶۶۰۹

قوانین و مقررات بازگشت کالا در پاپیون

لطفا به دقت مطالعه کنید

اولین سوالی که هنگام خرید اینترنتی ممکن است پیش بیاید این است که آیا میتوان محصول را مرجوع کرد؟

بله میتوان مرجوع کرد و هزینه اضافی هم برای شما نخواهد داشت.

برای مرجوع کردن کالای خود نیازی به تماس تلفنی نیست . کافی است که فرم درخواست مرجوعی که پایین همین صفحه قرار گرفته است را پر کنید و منتظر تماس یا پیامک تایید پشتیبانی ما باشید.

پس از دریافت تاییدیه محصول را بسته بندی کرده و به آدرس ما که در صفحه ارتباط با ما و در قسمت پا ورقی همین صفحه درج شده است ارسال کنید

قوانین و مقررات بازگشت کالا در پاپیون

لطفا به دقت مطالعه کنید

اولین سوالی که هنگام خرید اینترنتی ممکن است پیش بیاید این است که آیا میتوان محصول را مرجوع کرد؟

بله میتوان مرجوع کرد و هزینه اضافی هم برای شما نخواهد داشت.

برای مرجوع کردن کالای خود نیازی به تماس تلفنی نیست . کافی است که فرم درخواست مرجوعی که پایین همین صفحه قرار گرفته است را پر کنید و منتظر تماس یا پیامک تایید پشتیبانی ما باشید.

پس از دریافت تاییدیه محصول را بسته بندی کرده و به آدرس ما که در صفحه ارتباط با ما و در قسمت پا ورقی همین صفحه درج شده است ارسال کنید

اما تحت چه شرایطی میتوان محصولی را مرجوع کرد؟

1. در صورتی که تاریخ انقضای محصول برای شما کافی نمی باشد.

لطفا به محض دریافت سفارش قبل از هرچیزی تاریخ انقضا و سلامت فیزیکی محصولات را چک کنید.

در صورتی که مدت زمان باقی مانده تا انقضای محصول برای شما کافی نمیباشد ، از زمان دریافت سفارش 7 روز کاری فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید واین مورد را به ما اطلاع دهید.

پس از تایید درخواست ، محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید.

 

نکته 1: در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ  یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .

نکته 2: برای محصولاتی که تاریخ انقضای آنها در سایت درج شده است امکان عودت به دلیل کمبود تاریخ انقضا فراهم نیست.

2.در صورتی که محصول از لحاظ فیزیکی سالم نباشد .

در صورتی که محصولی از لحاظ فیزیکی دارای عیب و نقص میباشد از زمان دریافت سفارش 7 روز فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید و این مورد را به ما اطلاع دهید.

پس از تایید درخواست لطفا محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید.

نکته 1 : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ  یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد.

 

نکته 2 : درمواردی که ظاهر محصول سالم بوده و ممکن است محتویات محصول دچار آسیب شده باشد، ارائه ی جعبه محصول الزامی بوده و بدون ارسال جعبه متاسفانه ضمانت باطل خواهد شد .

 

نکته 3 : برای محصولاتی که حاوی مایعات رقیق هستند و درصورت شکستگی امکان عودت آنها وجود ندارد ، نیازی به ارسال محصول معیوب نیست و به درخواست خریدار یا هزینه محصول عودت داده میشود یا مجددا محصول سالم ارسال خواهد شد.

3. در صورتی که محصول اشتباه برای شما ارسال شده است .

در هنگام آماده سازی سفارش چندین بار محصولات چک خواهند شد به همین خاطر این اتفاق بسیار نادر است ، اما با توجه به اینکه این مرحله به صورت دستی انجام میشود باز هم ممکن است این اشتباه پیش بیاید .
در این مورد هم از زمان دریافت سفارش 7 روز فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید و این مورد را به ما اطلاع دهید.

پس از تایید درخواست لطفا محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید.

نکته : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ  یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .

4. در صورتی که از خرید خود پشیمان شده اید .

در این حالت تا 90 روز پس از دریافت سفارش میتوانید درخواست مرجوعی ثبت کرده و نسبت به عودت محصول اقدام کنید.

پس از بازگشت محصول تمام هزینه محصول تقدیم شما خواهد شد اما در صورتی که پس از پرداخت هزینه محصولات مرجوعی ، مبلغ کل سفارش کمتر از حد نساب ارسال رایگان باشد هزینه ارسال نیز کسر خواهد شد.

نکته 1 : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ  یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .

نکته 2 :در این مورد هزینه ارسال محصول به انبار فروشگاه به عهده‌ی خریدار میباشد.

اما تحت چه شرایطی میتوان محصولی را مرجوع کرد؟

1. در صورتی که تاریخ انقضای محصول برای شما کافی نمی باشد.

لطفا به محض دریافت سفارش قبل از هرچیزی تاریخ انقضا و سلامت فیزیکی محصولات را چک کنید.

در صورتی که مدت زمان باقی مانده تا انقضای محصول برای شما کافی نمیباشد ، از زمان دریافت سفارش 7 روز کاری فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید واین مورد را به ما اطلاع دهید.

پس از تایید درخواست ، محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید.

 

نکته 1: در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ  یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .

نکته 2: برای محصولاتی که تاریخ انقضای آنها در سایت درج شده است امکان عودت به دلیل کمبود تاریخ انقضا فراهم نیست.

2.در صورتی که محصول از لحاظ فیزیکی سالم نباشد .

در صورتی که محصولی از لحاظ فیزیکی دارای عیب و نقص میباشد از زمان دریافت سفارش 7 روز فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید و این مورد را به ما اطلاع دهید.

پس از تایید درخواست لطفا محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید.

نکته 1 : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ  یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد.

 

نکته 2 : درمواردی که ظاهر محصول سالم بوده و ممکن است محتویات محصول دچار آسیب شده باشد، ارائه ی جعبه محصول الزامی بوده و بدون ارسال جعبه متاسفانه ضمانت باطل خواهد شد .

 

نکته 3 : برای محصولاتی که حاوی مایعات رقیق هستند و درصورت شکستگی امکان عودت آنها وجود ندارد ، نیازی به ارسال محصول معیوب نیست و به درخواست خریدار یا هزینه محصول عودت داده میشود یا مجددا محصول سالم ارسال خواهد شد.

3. در صورتی که محصول اشتباه برای شما ارسال شده است .

در هنگام آماده سازی سفارش چندین بار محصولات چک خواهند شد به همین خاطر این اتفاق بسیار نادر است ، اما با توجه به اینکه این مرحله به صورت دستی انجام میشود باز هم ممکن است این اشتباه پیش بیاید .
در این مورد هم از زمان دریافت سفارش 7 روز فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید و این مورد را به ما اطلاع دهید.

پس از تایید درخواست لطفا محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید.

نکته : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ  یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .

4. در صورتی که از خرید خود پشیمان شده اید .

در این حالت تا 90 روز پس از دریافت سفارش میتوانید درخواست مرجوعی ثبت کرده و نسبت به عودت محصول اقدام کنید.

پس از بازگشت محصول تمام هزینه محصول تقدیم شما خواهد شد اما در صورتی که پس از پرداخت هزینه محصولات مرجوعی ، مبلغ کل سفارش کمتر از حد نساب ارسال رایگان باشد هزینه ارسال نیز کسر خواهد شد.

نکته 1 : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ  یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .

نکته 2 : تنها در این مورد هزینه ارسال محصول به انبار فروشگاه به عهده‌ی خریدار میباشد.

دقت فرمایید که در موارد فوق (غیر از مورد آخر) هزینه های ارسال به عهده فروشگاه خواهد بود.

نکته مهم:

لطفا بسته های مرجوعی خود را با سرویس پست پیشتاز ارسال کرده و به مامور تحویل گیرنده پست تاکید کنید که تیک خدمات اضافی را فعال نکند، چرا که هزینه ارسال طبق تعرفه پست پیشتاز به شما عودت داده خواهد شد.

دقت فرمایید که در موارد فوق (غیر از مورد آخر) هزینه های ارسال به عهده فروشگاه خواهد بود.

نکته مهم:

لطفا بسته های مرجوعی خود را با سرویس پست سفارشی ارسال کرده و به مامور تحویل گیرنده پست تاکید کنید که تیک خدمات اضافی را فعال نکند، چرا که هزینه ارسال طبق تعرفه پست سفارشی به شما عودت داده خواهد شد.

لطفا جهت بازگشت کالا فرم زیر را پر کرده و منتظر تایید درخواست بمانید.

در خواست مرجوعی

نام و نام خانوادگی(ضروری)

لطفا جهت بازگشت کالا فرم زیر را پر کرده و منتظر تایید درخواست بمانید.

در خواست مرجوعی

نام و نام خانوادگی(ضروری)

تذکر: پس از ثبت درخواست مرجوعی حداکثر تا 30 روز درخواست شما معتبر خواهد بود و بعد از اتمام این زمان محصول مرجوع شده مورد تایید نخواهد بود

پس از دریافت بسته مرجوعی در انبار فروشگاه معمولا 24 ساعت طول میکشد تا وضعیت بسته بررسی و هزینه ها عودت داده شود

تذکر: پس از ثبت درخواست مرجوعی حداکثر تا 30 روز درخواست شما معتبر خواهد بود و بعد از اتمام این زمان محصول مرجوع شده مورد تایید نخواهد بود

پس از دریافت بسته مرجوعی در انبار فروشگاه معمولا 24 ساعت طول میکشد تا وضعیت بسته بررسی و هزینه ها عودت داده شود

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من