ناموجود
بدون دیدگاه
0

اسکراب صورت کرمی زرد آلو فریمن

  پودر پوست گردوی موجود در ترکیبات این اسکراب بدون ایجاد خشکی بر سطح پوست، باعث لایه برداری از سلول‌های مرده پوست شده و همچنین به منظور ساخت دوباره سلول های سالم، ترکیبات زردآلو و ویتامین Cآن؛ باعث نرمی و جوان سازی پوست می‌گردند. اسکراب صورت کرمی زرد آلو با لایه برداری که روی صورت انجام می دهد باعث روشن شدن پوست شده و همچنین باعث کم رنگ شدن لک های روی آن نیز می شود. جای قرمزی جوش را برطرف می کند و و پوست همواره درخشان و نرم خواهد بود. این اسکراب را می توانید قبل از آرایش کردن روی صورتتان بزنید تا پوستتان یکدست شود و آرایشی بی نقص روی آن انجام دهید. بدون ایجاد خشکی و زبری در پوست ،از ایجاد آثار پیری جلوگیری کرده ، جوش های سر سیاه و لایه های مرده پوست را کامل از بین می برد.
3 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 1 میلیون

اسکراب صورت کرمی زرد آلو فریمن

پودر پوست گردوی موجود در ترکیبات این اسکراب بدون ایجاد خشکی بر سطح پوست، باعث لایه برداری از سلول‌های مرده پوست شده و همچنین به منظور ساخت دوباره سلول های سالم، ترکیبات زردآلو و ویتامین Cآن؛ باعث نرمی و جوان سازی پوست می‌گردند.

اسکراب صورت کرمی زرد آلو با لایه برداری که روی صورت انجام می دهد باعث روشن شدن پوست شده و همچنین باعث کم رنگ شدن لک های روی آن نیز می شود.

جای قرمزی جوش را برطرف می کند و و پوست همواره درخشان و نرم خواهد بود.

این اسکراب را می توانید قبل از آرایش کردن روی صورتتان بزنید تا پوستتان یکدست شود و آرایشی بی نقص روی آن انجام دهید.

بدون ایجاد خشکی و زبری در پوست ،از ایجاد آثار پیری جلوگیری کرده ، جوش های سر سیاه و لایه های مرده پوست را کامل از بین می برد.

ویژگی های اسکراب صورت کرمی زرد آلو فریمن:

  • لایه برداری و پاکسازی پوست صورت
  • از بین برنده جوشهای سر سیاه
  • روشن کننده پوست
  • موثر در کم رنگ شدن لک‌ها
  • تغذیه کننده و برطرف کننده خشکی و زبری پوست
  • لایه برداری از سلول‌های مرده
  • کمک به کوچک شدن منافذ باز پوست
  • رفع جای قرمزی جوش
  • جلوگیری از ایجاد آثار پیری
  • ایجاد پوستی نرم، هموار و درخشان
  • مناسب برای قبل آرایش به منظور داشتن پوست یک دست
  • درخشان کننده‌ی پوست

نحوه استفاده:

ماسک را روی صورت و گردن بمالید و از تماس با چشم خودداری کنید. 5 تا 7 دقیقه بگذارید. با آب گرم بشویید. 2 بار در هفته یا هر زمان که نیاز باشد از آنها استفاده کنید.

پیشنهاد پاپیون:

می توانید بعد از استفاده از ماسک فریمن ،از کرم مرطوب کننده اپتیمال هیدروسنس نئودرم برای مرطوب كنندگي قوي و پايدار و افزايش لطافت و انعطاف پوست استفاده کنید.

حجم 150میل
کشور تولید کننده آمریکا
ویژگی ها حاوی ترکیبات زردآلو و ویتامین C
عملکرد لایه برداری و پاکسازی پوست صورت از بین برنده جوشهای سر سیاه روشن کننده پوست موثر در کم رنگ شدن لک‌ها تغذیه کننده و برطرف کننده خشکی و زبری پوست لایه برداری از سلول‌های مرده کمک به کوچک شدن منافذ باز پوست رفع جای قرمزی جوش جلوگیری از ایجاد آثار پیری ایجاد پوستی نرم، هموار و درخشان مناسب برای قبل آرایش به منظور داشتن پوست یک دست درخشان کننده‌ی پوست
جنس پوست قابل استفاده برای همه انواع پوست
برند
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب صورت کرمی زرد آلو فریمن”

محصولات مشاهده شده