ناموجود
بدون دیدگاه
0

پالت سایه ایکونیک فیور رولوشن

پالت سایه ایکونیک فیور رولوشن
4 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 1 میلیون

چشم ها یکی از مهم ترین بخش های صورت بانوان برای آرایش کردن می باشد چون زیبایی چشم ها می تواند تاثیر بسیار زیادی روی جذابیت چهره داشته باشد . یکی از پر طرفدارترین وسایل آرایشی چشم ها پالت سایه ها هستند که در برندها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند . اما بسیاری از انها فیک و بی کیفیت هستند و کیفیت ماندگاری بالایی ندارند . در ادامه پالت سایه ایکونیک فیور رولوشن به شما عزیزان معرفی می کنیم.

این محصول دارای 15 رنگ می باشد که از این 15 رنگ 9 رنگ آن مات و 6 رنگ آن براق است . و یکی از قابلیت های جالب آنها این است که با هم قابل ترکیب شدن هستند و می توانید با ترکیب کردن آنها رنگ های دلخواه خود را ایجاد کنید .

یکی از مهم ترین مزیت های این محصول ماندگاری بسیار بالای آن می باشد . که در برابر تغییرات اب و هوایی نیز مقاوم می باشد و به هیچ وجه روی صورت پخش نمی شود و فرم خود را تا زمانی که خودتان آن را پاکسازی نکنید از دست نمی دهد .

این محصول از بهترین مواد اولیه در ساخت آنها استفاده شده است و فاقد مواد مضر و شیمیایی می باشد . و حتی با استفاده طولانی مدت نیز باعث ایجاد حساسیت و آلرژی های پوستی نمی شود و با خیال راحت می توانید برای آرایش چشم های خود از آنها استفاده کنید .

ویژگی های این پالت سایه

قابلیت ترکیب شدن رنگ ها با هم

ضد حساسیت و آلرژی های پوستی

دارای بافت پودری و مخملی

دارای 15 رنگ

9 رنگ مات و 6 رنگ براق

دارای ماندگاری بالا

خرید پالت سایه ایکونیک فیور رولوشن

امروزه پالت های سایه دور چشم در بازار بسیار زیاد شده است و بانوان از بیشتر آنها راضی نیستند و دلیل آن عدم کیفیت رنگ ها و عدم ماندگاری بالا می باشد . امروزه بیشتر محصولات فیک و بی کیفیت در بازار موجود هستند و پس از مدتی استفاده از آنها باعث ایجاد عوارض جانبی روی پوست صورت می شوند که برای جلوگیری از این مشکل لازم است قبل از انتخاب و خرید محصول از اصل و اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد پاپیون برای شما عزیزان استفاده از پالت سایه ایکونیک فیور رولوشن می باشد .

وزن 100 گرم
محدودیت سنی
کشور مبدا برند
عملکرد ,
محدودیت جنسیت مناسب برای بانوان
کشور تولید کننده
نوع پوست
ویژگی های خاص بدون تست حیوانی , دارای بافت پودری و مخملی , ضد حساسیت , ماندگاری بالا
مجوز بهداشت 5057566148290
تعداد رنگ 15 عدد
برند
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه ایکونیک فیور رولوشن”

محصولات مشاهده شده