ناموجود
بدون دیدگاه
0

پالت سایه مینی 5 رنگ spicy 210 بیولیس

پالت سایه مینی 5 رنگ spicy 210 بیولیس
2 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 1 میلیون

همه بانوان به دنبال یک سایه کوچک با رنگ های اصلی هستند که بتوانند آن را همراه خود به همه جا ببرند و در صورت لزوم از آن استفاده کنند . پالت های 10 رنگ و 15 رنگ دارای جعبه ی بزرگ هستند و برای حمل کردن مناسب نیستند اما این مینی سایه ها دارای 5 رنگ کاربردی و زیبا هستند و با ترکیب آنها می توانید دیگر رنگ ها را نیز ایجاد کنید و به راحتی هم قابل حمل هستند پس در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی و تحلیل پالت سایه مینی 5 رنگ spicy 210 بیولیس بپردازیم .

این محصول دارای 5 رنگ گرم و طبیعی می باشد و با ماندگاری بالایی که دارد با ریزش خود باعث خراب شدن کل آرایش صورت نمی شود و در داخل جعبه حالت پودری پیدا نمی کند و پودری نمی شود . بسیاری از سایه های موجود در بازار به دلیل داشتن مواد شیمیایی و مضر در ساختار خود باعث بوجود آمدن لکه های پوستی می شوند و زیبایی و سلامتی پوست شما را به خطر می اندازد .

این پالت برند بیولیس در داخل جعبه خود دارای یک عدد براش دو سر می باشد که می توانید از آن برای سایه زدن استفاده کنید و لازم نیست براش های دیگر را جداگانه با خود داشته باشید . این محصول در ساختار خود فاقد مواد شیمیایی و مضر برای پوست می باشد و با خیال راحت می توانید برای آرایش چشم هایتان از آن استفاده کنید .

ویژگی های پالت سایه مینی 5 رنگ spicy 210 بیولیس

ظاهر مات و براق

دارای 5 رنگ سایه

پیگمنت فوق العاده بالا

بافت نرم و سبک

دارای ماندگاری بالا

بدون پودر شدگی

بدون ایجاد لک در پوست

بدون ریزش رنگ

طریقه استفاده از این محصول

پالت سایه مینی 5 رنگ بیولیس در جعبه خود دارای براش مخصوص است و شما عزیزان می توانید به کمک آن سایه ها را به روی پوست تمیز دور چشم هایتان استفاده کنید و از جلوه زیبایی که به چشم هایتان می بخشد لذت ببرید .

خرید پالت سایه مینی 5 رنگ spicy 210 بیولیس

اگر شما هم به هنگام رفتن به مهمانی یا سفر نمی توانید سایه های بزرگ خود را با خود حمل کنید و همیشه به دنبال راهی برای حمل کردن سایه ها در مسافرت و مهمانی ها بوده اید ، پیشنهاد پاپیون برای شما عزیزان استفاده از پالت سایه مینی 5 رنگ spicy 210 بیولیس می باشد .

وزن 25 کیلوگرم
محدودیت سنی

کشور مبدا برند

عملکرد

,

,

محدودیت جنسیت

مناسب برای بانوان

کشور تولید کننده

ویژگی های خاص

بافت نرم و سبک

,

بدون پودر شدگی

,

پیگمنت فوق العاده بالا

,

دارای 5 رنگ سایه

,

دارای ماندگاری بالا

تعداد رنگ

5 عدد

مجوز بهداشت

2050000088001

برند

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه مینی 5 رنگ spicy 210 بیولیس”

محصولات مشاهده شده