ناموجود
بدون دیدگاه
0

ژل شستشوی صورت و پاک کننده آرایش زغالی ویتولا 

Vitola charcoal face wash gel and makeup remover

3 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 1 میلیون

جوش‌ های سرسیاه یکی از انواع جوش‌های زیر پوستی می باشد که تأثیر زیادی در ظاهر پوست دارد و آن را کدر و به دور از زیبایی و کیفیت نشان می دهد. این نوع جوش ها اغلب زمانی پیدا می‌شوند که منافذ پوست مسدود شوند و این دلیل عدم رعایت بهداشت فردی در صورت است. ژل شستشوی صورت و پاک کننده آرایش زغالی ویتولا، مناسب پوست های مستعد چربی و آکنه، علاوه بر اینکه کمک می کند تا پوست خود را به طور کامل از آلودگی‌ها و چربی اضافی پاک  کنید، سلول‌های مرده روی پوستتان که به صورت بخشی پوسته پوسته شده نمایان می گردد را حذف کرده و از بروز جوش های سرسیاه جلوگیری می‌کند.

این محصول برای پوست‌های دارای چربی بالا، آکنه و لک عالی می باشد  و با ترکیبات بسیار مفید و قدرتمند خود مثل زغال و سالسیلیک اسید ، لک های پوستی را ترمیم کرده و پوستی صاف به شما می بخشد. این محصول سطح ph پوستتان را به  حالت تعادل رسانده و جلوه‌ای مات و زیبا به پوست شما می دهد. این محصول دارای خاصیت ضد التهابی بوده و از هرگونه حساسیت، تحریک یا التهاب پوستی جلوگیری می‌کن و همچنین منافذ مسدود شده پوستتان را تمیز کرده و به شما در داشتن پوستی شاداب و دلربا کمک می کند.

ویژگی های ژل شستشوی صورت و پاک کننده آرایش زغالی ویتولا

لایه بردار ملایم

ضد التهاب

رفع خشکی و کشیدگی‌ پوست

روشن کننده و شفاف کننده

کاهش جوش های سر سیاه

آنتی باکتریال

حاوی ذغال فعال

تمیز کننده آلودگی ها و پاکسازی عمیق منافذ باز پوست

طریقه استفاده از این محصول

مقدار کافی  از ژل شستشو را روی صورت خود بریزید و با حرکات دایره‌ وار بر روی پوست صورتتان بمالید. بعد از پاک کردن آرایش صورتتان، پوستتان را به طور کامل آبکشی کنید.

خرید ژل شستشوی صورت و پاک کننده آرایش زغالی ویتولا

اگر قصد تهیه محصولی را دارید که بعد از آرایش کردن به شما کمک کند تا همراه با آبرسانی پوست تمام آرایش و ذرات دیگر روی پوست را پاک کند و به طور همزمان منافذ روی پوست را باز کند و از بروز لک و جوش های سرسیاه جلوگیری کند، پیشنهاد پاپیون به شما ژل شستشوی صورت و پاک کننده آرایش زغالی ویتولا می باشد.

وزن 235 گرم
محدودیت سنی
کشور مبدا برند
عملکرد , , , , , ,
محدودیت جنسیت ندارد
ترکیبات مهم
کشور تولید کننده
نوع پوست
ویژگی های خاص آنتی باکتریال
حجم 200 میل
برند
مجوز بهداشت 8698683699363
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشوی صورت و پاک کننده آرایش زغالی ویتولا ”

محصولات مشاهده شده