داستان پاپیون
پاپیون مارکت در ابتدا کار خود را به عنوان یک فروشگاه آنلاین وابسته به شبکه اجتماعی اینستاگرام در تابستان ۹۶ آغاز کرد و در ۹ ماه اول فعالیت خود از اینستاگرام برای معرفی محصولات و ثبت سفارشات استفاده می کرد. طی این مدت با افزایش اعتماد مشتریان عزیز و بالا رفتن تعداد سفارشات دیگر اینستاگرام بستر مناسبی برای پاسخگویی به موقع و برآورده کردن نیاز های مشتریان عزیز در مدت کوتاه نبود و از این رو تصمیم بر راه اندازی سایت و معرفی تمام کالا ها و خدمات و همینطور ثبت سفارش به شیوه ای آسان و سریع از طریق وبسایت فروشگاه گرفته شد به طوری که وبسایت فروشگاه با آدرس papillon.ir در اولین روز سال ۹۷ یعنی تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ و مصادف با روز تولد موُسس فروشگاه به طور رسمی آغاز به کار کرد.
هدف پاپیون از همان ابتدا خدمت رسانی و تامین رضایت مشتریان بوده است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی برای خدمتگذاری به خریداران محترم این فروشگاه فروگذار نخواهد کرد.
از جمله مواردی که پاپیون را به عنوان یک فروشگاه آنلاین مورد اعتماد از دیگر فروشگاه ها متمایز میکند خدمات پس از فروش این فروشگاه است که برای اولین بار در ایران محصولات خود را از هر نظر ضمانت کرده و به خریدار اطمینان میدهد که تا 90 روز پس از دریافت محصول میتواند محصول را عودت داده و وجه پرداختی خود را تمام و کمال از فروشگاه دریافت کند و به این به معنای تضمین رضایت مشتری است.
از آنجایی که در فروش آنلاین حمل و نقل کالا نقش بسیار مهمی دارد پاپیون اهمیت زیادی برای بسته بندی محصولات قائل و روند بسته بندی بسیار دقیق و با وسواس زیاد انجام میشود به طوری که تمام محصولات غیر از محصولات خشک و نرم (مانند پد پنبه ای و مواردی از این قبیل ) در پوشش نایلون حبابدار قرار گرفته و فضای داخل جعبه با بالشتک هوا پر میشود که از هرگونه آسیب احتمالی به محصولات جلوگیری شود . البته از آنجایی که هر اتفاقی ممکن است در طی مسیر برای بسته رخ بدهد، پاپیون حتی سلامت فیزیکی محصولات تا زمان تحویل را هم به عهده گرفته و در صورت بروز مشکل خسارت آن را به خریدار پرداخت کرده و یا محصول را بدون هزینه تعویض خواهد کرد، لازم به ذکر است که هزینه ی ارسال جهت برگشت محصول معیوب به فروشگاه نیز بر عهده ی پاپیون مارکت است.
نکته ای که در مورد پاپیون بسیار حائز اهمیت است سیاست قیمت گذاری در این فروشگاه است که همواره تلاش ما بر این بوده قیمت منصفانه اما نه فقط در حد یک شعار را به مشتریان عزیزمان ارائه کنیم به همین خاطر در ۹۰ درصد موارد قیمت های فروشگاه ما پایین تر از سطح قیمت محصولات در بازار کشور است و این فقط یک خدمت صادقانه برای جلب رضایت مشتری است.
به امید آنکه ما در پاپیون بتوانیم بهترین تجربه های خرید را برای شما به ارمغان بیاوریم و در مسیر طولانی وادامه دار ارتباط فروشنده با مشتریانمان، خدمت گذاری شایسته باشیم.
روش پرداخت
درتجارت الکترونیک استقرار امنیت حکم ستون نگهدارندهای را دارد که اگر نباشد همه چیز فرو خواهد ریخت. پاپیون نیز در حفظ و حراست از اطلاعات شما عزیزان از هیچ تلاشی فروگزار نخواهد کرد و از رو یکی از امن ترین درگاه های بانکی حال حاضر در کشور را به منظور انجام پرداختی های شما عزیزان انتخاب کرده است.
تیم پاپیون برای تسهیل نمودن پرداختی های شما عزیزان درگاه امن پرداخت الکترونیک سداد (بانک ملی) را برای استفاده در نظر گرفته است که فارغ از امنیت عالی آن مزایای بسیاری را به همراه دارد و در ادامه به چند ویژگی این درگاه اشاره میکنیم:
مشتریان گرامی با استفاده از کارت های شتاب خود از هر بانکی، می توانند مبلغ مورد نظر را درشرایطی امن و با سرعتی بیشتر پرداخت کنند.
یکی از مزایای استفاده از درگاه سداد، تضمین بازگشت وجه به خریدار است که باعث اطمینان بیشتر شما مشتریان عزیز به تیم پاپیون می باشد.
این درگاه دارای یک مسیردهی هوشمند است که با متریک های متفاوت در بازه های زمانی مختلف باعث می شود کاربران به بهترین درگاه پرداخت با بالاترین میزان موفق بودن تراکنش هدایت شوند.
تمام مراحل پرداخت خارج از سایت پاپیون و در بستر امن شاپرک انجام خواهد شد و حتی فروشگاه هم هیچگونه دسترسی به اطلاعات و روند انجام پرداخت نخواهد داشت.
قوانین برگشت کالا
خدمت صادقانه و جلب رضایت کامل خریدار بزرگترین هدف در مجموعه پاپیون است که همواره در رأس امور فروشگاه قرار دارد ، از این رو ضمانت بازگشت کالا در پاپیون فقط یک شعار نیست بلکه امکانی برای رسیدن به اوج لذت خرید است چرا که رضایت ۱۰۰ درصدی خریدار هدف نهایی ماست و برای دستیابی به این هدف محدودیت زمانی برای بازگشت کالا به طور کلی حذف شده است .
در نظر داشته باشید که برای عودت کالا نیازی به هماهنگی نیست ، فقط کافیست که فرم درخواست مرجوعی که در صفحه قوانین بازگشت کالا قرار گرفته است را پر کرده و پس از بررسی و تایید تیم پشتیبانی و دریافت پیامک تایید مرجوعی ، محصول را همراه با برگه فاکتور به آدرس فروشگاه ارسال فرمایید.
اما قبل از ارسال حتما نکات زیر را مطالعه فرمایید:
لطفا به محض دریافت سفارش قبل از هرچیزی تاریخ انقضا و سلامت فیزیکی محصولات را چک کنید.
در صورتی که مدت زمان باقی مانده تا انقضای محصول برای شما کافی نمیباشد ، از زمان دریافت سفارش 7 روز کاری فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید واین مورد را به ما اطلاع دهید.
پس از تایید درخواست ، محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید.
نکته 1: در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .
نکته 2: برای محصولاتی که تاریخ انقضای آنها در سایت درج شده است امکان عودت به دلیل کمبود تاریخ انقضا فراهم نیست.
در صورتی که محصولی از لحاظ فیزیکی دارای عیب و نقص میباشد از زمان دریافت سفارش 7 روز فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید و این مورد را به ما اطلاع دهید.
پس از تایید درخواست لطفا محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید.
نکته 1 : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد.
نکته 2 : درمواردی که ظاهر محصول سالم بوده و ممکن است محتویات محصول دچار آسیب شده باشد، ارائه ی جعبه محصول الزامی بوده و بدون ارسال جعبه متاسفانه ضمانت باطل خواهد شد .
نکته 3 : برای محصولاتی که حاوی مایعات رقیق هستند و درصورت شکستگی امکان عودت آنها وجود ندارد ، نیازی به ارسال محصول معیوب نیست و به درخواست خریدار یا هزینه محصول عودت داده میشود یا مجددا محصول سالم ارسال خواهد شد.
در هنگام آماده سازی سفارش چندین بار محصولات چک خواهند شد به همین خاطر این اتفاق بسیار نادر است ، اما با توجه به اینکه این مرحله به صورت دستی انجام میشود باز هم ممکن است این اشتباه پیش بیاید .
در این مورد هم از زمان دریافت سفارش 7 روز فرصت دارید که درخواست مرجوعی ثبت کنید و این مورد را به ما اطلاع دهید.
پس از تایید درخواست لطفا محصول را به همان شکلی که دریافت کرده اید برای ما ارسال کنید
نکته : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .
در این حالت تا 90 روز پس از دریافت سفارش میتوانید درخواست مرجوعی ثبت کرده و نسبت به عودت محصول اقدام کنید.
پس از بازگشت محصول تمام هزینه محصول تقدیم شما خواهد شد اما در صورتی که پس از پرداخت هزینه محصولات مرجوعی ، مبلغ کل سفارش کمتر از حد نساب ارسال رایگان باشد هزینه ارسال نیز کسر خواهد شد.
نکته 1 : در صورت خروج محصول از پوشش نایلونی ، بازکردن پلمپ یا به هرشکل استفاده از محصول ، ضمانت باطل خواهد شد .
نکته 2 :در این مورد هزینه ارسال محصول به انبار فروشگاه به عهدهی خریدار میباشد.
توجه:
لطفا بسته های مرجوعی خود را با سرویس پست پبشتاز ارسال کرده و به مامور تحویل گیرنده پست تاکید کنید که تیک خدمات اضافی را فعال نکند، چرا که هزینه ارسال طبق تعرفه پست پیشتاز به شما عودت داده خواهد شد.
راهنمای خرید
ابتدا باید در قسمت سر برگ سایت گزینه حساب کاربری من (آیکون آدمک) را انتخاب کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید سپس در صفحه حساب کاربری خود اطلاعات شخصی نظیر ( آدرس ، اطلاعات تماس و …) را ثبت کنید .
کالا های مورد نظر را با کلیک کردن بر روی افزودن به سبد خرید انتخاب کنید
در قسمت سبد خرید سفارش خود را بازبینی و پس از تایید و انتخاب شیوه ارسال روی پرداخت و ادامه خرید کلیک کنید .
حال وارد درگاه پرداخت امن سداد شده اید، اطلاعات لازم را وارد نموده و پس از پرداخت روی بازگشت به سایت پذیرنده کلیک کنید.
سفارش شما ثبت شده ودر سریع ترین زمان ممکن بسته بندی شده و برای شما ارسال میشود.
تمام مراحل از طریق پبامک به اطلاع شما خواهد رسید.
روش های ارسال کالا
هزینه ارسال طبق تعرفه پاپیون بر اساس مبلغ سفارش محاسبه میشود که در حال حاضر به شرح زیر است:
برای سفارش های زیر 300 هزار تومان هزینه ارسال 25.000 تومان می باشد
برای سفارش های بالای 300 هزار توامان ارسال رایگان انجام میشود.
پیگیری : بعد از ارسال سفارش کد رهگیری پستی را میتوانید از طریق منوی سفارشات درحساب کاربری خود ، دریافت کرده و آن را در صفحه پیگیری سفارشات وارد کنید تا موقعیت بسته برای شما نمایش داده شود.
حساب کاربری
بله: در قسمت (حساب کاربری من) امکان تغییر مشخصات وجود دارد و شما میتوانید مشخصات خود را تغییر دهید
بله: در قسمت حساب کاربری در تب سفارش ها میتوانید به تمامی سفارش های خود دسترسی پیدا کنید
خیر متاسفانه در حال حاضر با توجه به اینکه پس از ثبت سفارش ، فورا به واحد بسته بندی ارجاع می یابد و در روند بسته بندی قرار میگیرد ، امکان اضافه کردن هیچ موردی به سفارش وجود ندارد.
ثبت و پیگیری سفارشات
یکی از اصلی ترین دغدغه های فروش اینترنتی جلب اعتماد مشتری و سپس ارائه ی خدمات است.
پاپیون برای اطمینان خاطر خریداران و مشتریان عزیز ، از درگاه پرداخت امن (پرداخت الکترونیک سداد) که متصل به بانک ملی است برای تراکنشهای اینترنتی استفاده میکند ، پرداخت الکترونیک سداد یک درگاه پرداخت امن و رسمی است که روزانه میلیاردها تومان از تراکنش های اینترنتی را پشتیبانی میکند و تمام حقوق مشتری را ضمانت کرده و درصورت بروز هرگونه مشکل ، حقوق مشتری را از فروشنده پیگیری و مطالبه میکند.
پاسخ: بله حتما باید عضو باشید.
با عضویت در سایت میتوانید :
- * راحت تر و سریع تر خرید کنید.
- * دسترسی آسان تر به سوابق خرید.
- * نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
- * از تخفیف های مشتریان ثابت بهره مند شوید.
پاسخ: شما در تمام ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته میتوانید سفارشات را ثبت کنید.
پاسخ : بله شما میتوانید بعد از انتخاب محصول مورد نظر در قسمت سبد خرید آدرس را وارد نمایید ، همچنین در قسمت (حساب کاربری من) تب (آدرس ها) آدرس جدید را وارد کرده و پرداخت خود را به پایان برسانید.
بعد از ارسال سفارش کد رهگیری پستی را میتوانید از طریق منوی پیگیری سفارش ، با وارد کردن شماره سفارشی که برایتان ارسال میشود دریافت کرده و در همان صفحه پیگیری از سایت پست را انجام دهید.
پاسخ: خیر، باید صبر داشته باشید که دوباره محصول مورد نظر موجود شود و با فعال کردن خبرنامه محصول میتوانید اولین نفری باشید که از شارژ شدن محصول از طریق پیامک مطلع میشود.
پاسخ: خیر، ممکن است سفارش شما دچار اشتباه شود.
پاسخ: بله ، فاکتور به همراه محصولات داخل بسته ارسال میشود.
درصورتی که درخواست عدم ارسال فاکتور را دارید حتما در کادر یادداشت سفارش این مورد را ذکر کنید
پرداخت
پاسخ : شما میتوانید با استفاده از درگاه پرداخت امن سداد وجه خرید را پرداخت کنید.
پاسخ : با تمامی کارت های عضو شتاب که رمز دوم پویا داشته باشند میتوانید خرید کنید.
ضمنا با استفاده از رمز دوم ثابت میتوانید تا سقف 100 هزار تومان در روز تراکنش انجام دهید.
پاسخ: بعضی اوقات ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مشکلات را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مشکلات برطرف شود.
ارسال سفارش ها
پاسخ: هزینه سفارشتان با توجه به تعرفه های پستی محاسبه میشود.
پاسخ: سفارش شما بعد از بسته بندی و ارسال بر اساس روش ارسالی که انتخاب میکنید بین 4 تا 10 روز کاری طول میکشد تا به دست شما برسد.