ناموجود
بدون دیدگاه
0

براش کانتور وت اند وایلد E790

Contour Brush wet n wild

براش کانتور وت اند وایلد Contour Brush دارای الیاف مصنوعی است که با دورنگ زیبا تداعی‌کننده براش های طبیعی است و به خاطر بافت خاص خود مواد آرایشی را با دقت و ظرافت کامل بر صورت قرار می‌دهد.
  • دارای دسته ارگونومیک
  • دارای الیاف مصنوعی دورنگ
  • فاقد اجزاء حیوانی و مناسب برای افراد وگن
  • فاقد گلوتن
2 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

براش کانتور وت اند وایلد Contour Brush طراح حرفه‌ای زیبایی صورت!

آیا می‌دانید زیباترین زاویه چهره شما کجاست؟ براش کانتور وت اند وایلد همان وسیله آرایشی است که بهترین وجه زیبای صورت شمارا به نمایش می‌گذارد.

ویژگی‌های براش کانتور وت اند وایلد

  • الیاف مصنوعی دورنگ که تداعی‌کننده الیاف طبیعی هستند.
  • دسته ارگونومیک به‌منظور تسلط بهتر هنگام استفاده و زیبایی بیشتر و جلوه آرایش
  • سری اریب و زاویه‌دار که هماهنگی لازم با شکل صورت دارد و طراحی را راحت‌تر خواهد کرد.
  • محصولی بدون استفاده از فرآورده‌های حیوانی که با این تعهد اخلاقی افراد وگن و دوستدار محیط‌زیست را موردتوجه قرار داده است.
  • فاقد گلوتن
  • قیمت مناسب انواع محصولات آرایشی وت اند وایلد و همچنین براش های متنوع و حرفه‌ای wet n wild برای کلیه مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی عاملی جالب‌توجه خواهد بود.

نظر مشتریان در مورد براش کانتور وت اند وایلد

  1. یکی از بهترین براش‌هایی آرایشی که تابه‌حال داشته‌ام. من اصولاً اهل به کار بردن کانتور نبوده‌ام اما اولین عاملی که من را به خرید این برس ترغیب کرد قیمت مناسب آن بود و سپس با یک‌بار استفاده کیفیت فوق‌العاده این محصول من را جذب محصولات وت اند وایلد نمود.
  2. براش کانتور وت اند وایلد بسیار نرم است ولی درعین‌حال میزان کافی از ماده آرایشی را با خود حمل کرده و به‌صورت منتقل می‌کند.
  3. من هرگز از کانتور استفاده نمی‌کنم اما این براش را خریدم و از آن در مواردی دیگر همچون پودرهای صورت به کاربردم که نتیجه آن بسیار رضایت‌بخش است.
وزن

20 گرم

کشور مبدا برند

آمریکا

کاربرد

کانتور

ویژگی ها

الیاف مصنوعی دورنگ که تداعی‌کننده الیاف طبیعی هستند. دسته ارگونومیک به‌منظور تسلط بهتر هنگام استفاده و زیبایی بیشتر و جلوه آرایش سری اریب و زاویه‌دار که هماهنگی لازم با شکل صورت دارد و طراحی را راحت‌تر خواهد کرد. محصولی بدون استفاده از فرآورده‌های حیوانی که با این تعهد اخلاقی افراد وگن و دوستدار محیط‌زیست را موردتوجه قرار داده است. فاقد گلوتن قیمت مناسب انواع محصولات آرایشی وت اند وایلد و همچنین براش های متنوع و حرفه‌ای wet n wild برای کلیه مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی عاملی جالب‌توجه خواهد بود.

جنس بدنه

پلاستیکی

جنس مو

الیاف مصنوعی

تست روی حیوانات

ندارد

محمدودیت استفاده

ندارد

برند

وت اند وایلد

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “براش کانتور وت اند وایلد E790”

محصولات مشاهده شده