آرایش صورت

زاویه سازی صورت با آرایش چگونه است ؟

زاویه سازی صورت با آرایش چگونه است ؟

امروزه طرفداران صورت استخوانی زیاد شده است ، اما همه ما با صورت استخوانی متولد نمی شویم و بیشتر خانم ها برای داشتن صورت استخوانی به سراغ عمل های زیبایی صورت می روند و هزینه زیادی را بابت داشتن صورتی بی عیب و نقص می پردازند . کیفیت محصولات و تکنیک های آرایشی به قدری زیاد شده است که دیگر لازم نیست صورت خود را عمل کنید و هزینه های گزافی را بابت استخوانی شدن صورت بپردازید . در این مقاله سعی می کنیم ترفندهای زاویه دارکردن صورت با آرایش را به شما بیاموزیم .

برای بسیاری از ما این سوال پیش می آید که زاویه سازی صورت با آرایش چگونه است ؟ باید از چه محصولاتی برای زاویه دار کردن صورت استفاده کنیم ؟ زاویه سازی صورت با استفاده از تکنیک های کانتورینگ انجام می شود . کانتورینگ از تکنیک های جدید آرایشی است که برای زاویه سازی فک ، چانه ، بینی و پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد . امروزه استخوانی بودن صورت یکی از معیار های زیبایی به حساب می آید به همین دلیل طرفداران محصولات کانتور و کانسیلر بسیار زیاد شده است . قبل از اینکه بخواهیم به روش های زاویه سازی صورت بپردازیم بهتر است با 2 محصول کانتورینگ صورت آشنا شویم .

کانتور و کانسیلر چیست ؟

کانتور و کانسیلر محصولات اصلی زاویه ساز صورت است . این 2 محصول که به تازگی تولید شده است طی این چند سال گذشته طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است . آرایش حرفه ای میکاپ آرتیست ها با کانتورینگ صورت انجام می شود و آرایش بدون کانتورینگ هیچ معنایی ندارد . در ادامه بیشتر با محصولات کانتور و آنسیلر و هایلایت آشنا می شویم .

کانتور

کانتور یکی از اصلی ترین محصولات آرایشی برای زاویه سازی صورت است . کانتوریک محصول کرم یا رول مانند است که برای محو کردن التهابات گوشتی و کشیده نشان دادن صورت استفاده می شود . بینی های گوشی ، کوچک کردن فرم گونه ها و کشیده شدن چانه ها با استفاده از کانتور انجام می پذیرد . برای زاویه دار کردن خط فک بهتر است از کانتور کرمی یا پودری با تن رنگ دو درجه روشن تر از کانتور خط استخوان گونه استفاده کنید .

زاویه سازی صورت با آرایش چگونه است ؟

کانسیلر

معمولا کانسیلر برای افرادی که صورت لاغری دارند یا گونه های آنها برجسته نیست، مورد استفاده قرار می گیرد . با استفاده از کانسیلر می تواند گونه ها را برجسته نمایید و سطح بینی را همراه کانتور فرم دهی کنید . همچنین می توانید آن را برای برجسته نشان دادن پیشانی هم استفاده نمایید .

هایلایت

هایلایت به اندازه کانتورینگ در زاویه دار کردن صورت نقش دارد . معمولا هایلایت را برای کشیده نشان دادن فک و برجسته نشان دادن لب و نوک بینی استفاده می کنند . هایلایت برای متعادل کردن تیرگی کانتور بسیار موثر است و خط فک را واضحتر نشان می دهد .

روش های زاویه سازی انواع صورت با کانتورینگ

برای زاویه دارد کردن صورت باید در ابتدا فرم صورت خود را بشناسید ، سپس کانتورینگ صورت را شروع کنید . در ادامه به روش های صحیح زاویه سازی انواع صورت با استفاده از کانتورینگ می پردازیم .

زاویه سازی صورت الماسی

افرادی که فرم صورت الماسی دارند ، صورت آنها نسبت به سایر فرم صورتهای دیگر پهن تر است ولی چانه و خط مو باریکتری دارند . برای زاویه سازی صورت الماسی باید کانتور را زیر خط استخوان گونه شروع کنید و تا وسط گونه بکشید . توجه داشته باشید، شما نباید خط کانتور را زیاد به دهان نزدیک کنید زیرا زاویه سازی به کل خراب می شود و از حالت طبیعی خارج خواهد شد .

زاویه سازی صورت مستطیل و بیضی

افرادی که صورت مستطیل یا مربعی شکل دارند ، صورت آنها بسیار پهن است و باید کانتورینگ را با دقت بیشتری انجام دهند . این افراد زاویه فک ، چانه و گونه مشخصی ندارند به همین دلیل کانتورینگ این فرم صورت بسیار سخت می شود . بهتر است برای کوچک نشان دادن پیشانی ، کانتور را از خط مو به طرف وسط پیشانی بکشید . برای زاویه سازی گونه ها ، کانتور را زیر استخوان گونه به طرف گوشه بینی بکشید، طوری که زیاد به دهان و بینی نزدیک نباشد ، سپس کل کانتور را با براش به آرامی فیکس کنید .

زاویه سازی صورت گرد

عرض و طول پهنایی صورت گرد باهم برابر است و هیچگونه زاویه مشخصی در قسمت پیشانی ، فک و چانه وجود ندارد . برای زاویه سازی صورت گرد باید کانتور را از خط رویش موهای سر شروع کنید و به طرف استخوان گونه ادامه دهید . از گوشه خط فک شروع کنید و کانتور را تا چانه بکشید تا بتوانید چانه را زاویه دار و کشیده تر نشان دهید .

زاویه سازی صورت قلبی

معمولا صورت قلبی چانه نوک تیز و باریکی به شکل قلب دارند . به همین دلیل است که باید در نحوه کشیدن کانتور بسیار دقت کنید . برای زاویه سازی دقیق فرم صورت قلبی ، بهتر است خط کانتور را از شقیقه ها و پیشانی شروع کنید و به طرف پایین استخوان گونه بکشید . این ترفند باعث می شود که زاویه پیشانی و گونه ها با چانه مطابقت داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید