آرایش صورت

ترند میکاپ 2023 – از صورت بدون آرایش تا چشم کریستالی

ترند میکاپ 2023 – از صورت بدون آرایش تا چشم کریستالی

آیا با ترند میکاپ 2023 آشنا هستید؟ کدام مدل آرایش صورت برای سال جدید پیشنهاد می شود؟ با آمدن سال جدید بسیاری از سلبریتی ها و میکاپ آرتیست ها مدل آرایش جدید را امتحان می کنند و با این روش انواع مدل های جدید آرایش را به دنیای مد معرفی می کنند و به یکی از ترندهای آرایشی پرطرفدار تبدیل می شود. غالباً استفاده از ترندهای آرایشی جدید و به روز می تواند آرایش صورت شما را شیک و جذاب نشان دهد.

صورت بدون آرایش و نچرال !

یکی از اصلی ترین ترند میکاپ در سال جدید، صورت بدون آرایش و یا آرایش ساده و نچرال است. سعی کنید صورت خود را به گونه ای میکاپ کنید که با طراوت و شاداب به نظر برسد تا چهره جوان و زیبا داشته باشید. در تابستان کرم پودر فول کاورد و سنگین را فراموش کنید و از کرم ضدآفتاب هایی با بافت سبک مانند بی بی کرم و سی سی کرم استفاده کنید.

سعی کنید یک کرم ضدآفتاب مناسب رنگ پوستتان را انتخاب کنید تا بتوانید آرایشی ساده و نچرال داشته باشید. بهتر است در کنار یک کرم با بافت سبک از رژ گونه هایی با رنگ های بهاری مانند صورتی، نارنجی، رژگونه روشن با تناژ مرجانی، سرخابی و ملایم و… استفاده کنید تا گونه هایتان برجسته و زیبا به نظر رسید.

یکی از ترند های عجیب و غریب در سال 2023 که بسیار پرطرفدار و محبوب است، بلوند یا دکلره کردن ابروها است. رنگ کردن ابروها یک ترند متفاوت بوده و در سال جدید سلبریتی ها از این ترند حمایت کرده اند. سلبریتی های مشهور مدونا، لیزو و حدید جزو آن دسته از افرادی بودند که برای اولین بار از بلوند کردن ابرو حمایت کردند و آن را به دنیای مد معرفی کرده اند. اگر می خواهید ابروهایتان را بدون دکلره کردن زرد و بدون رنگ نشان دهید، می توانید از کانسیلر روی ابروهایتان استفاده کنید؛ اما اگر دوست دارید ابروهای بلوند باشد، می توانید از رنگ بلوند مناسب ابرو استفاده کنید.

چشم های کریستالی در ترند 2023

یکی از پرطرفدارترین ترند های آرایشی در سال 2023، چشم های کریستالی است. نگین های زیر و درخشان، به عنوان یکی از ترندهای آرایشی سال جدید معرفی شده است که می توانید برای آرایش چشم یا حتی کل صورت و بدن از این کریستال ها استفاده کنید. این نگین های کریستالی ظریف و جذاب درخشان، به راحتی روی پوست قرار می گیرند و از روی پوست جدا می شوند.

شما می توانید از کریستال های ریز روی گونه ها و یا در قسمت انتهایی چشم استفاده کنید. همچنین سایه چشم های متالیک از دیگر ترند های میکاپ 2023 است و اگر می خواهید در آرایش صورت خود ریسک کنید، می توانید براش سایه چشم را به سایه های براق با رنگ های رزگلد، طلایی و نقره ای بزنید. معمولا رنگ های براق و درخشان چشم ها را زیبا و چشم گیر نشان می دهند. به این نکته توجه کنید که برای زدن سایه براق، انگشت بهترین گزینه برای پخش سایه و فید کردن آن است. سایه درخشان را از قسمت مرکز خط مژه بالایی به سمت بیرون بکشید تا تمامی چروک‌های پوست اطراف چشم به خوبی پنهان شوند.

کریستال های چشم می تواند جذابیت خاصی به آرایش ببخشد، اما بهتر است از چشم مناسب برای چسباندن کریستال ها روی پوست استفاده کنید. چسب های نامناسب می تواند به پوست آسیب وارد کنند و اگر به درستی از پوست جدا نشود، باعث حساسیت و قرمزی پوست خواهد شد. چشم های مخصوص کریستال معمولا سریعتر و راحت تر از پوست جدا می شوند و استفاده از آن بسیار راحت است.

 

ترند میکاپ 2023 – از صورت بدون آرایش تا چشم کریستالی

ترند آرایش کردن صورت 2023

رژ لب کلاسیک

جالب است بدانید رنگ لب قرمز و روشن به عنوان رنگ سال 2023 اعلام شد که در همان ابتدا به محبوبیت خاصی در دنیای لوازم آرایشی نیز تبدیل شد. رژ لب های کمرنگ را در سال جدید کنار بگذارید و رنگ های قرمز و جگری کلاسیک را جایگزین آن کنید. لبخند زدن با رژ لب قرمز می تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند و بهتر است رژلب قرمز مارک را در دست بگیرید و در جلوی آینه آن را با اعتماد به نفس روی لب هایتان بزنید و لب هایتان را سرخ و درخشان کنید.

ابروهای لیفت شده و مرتب

ابروهای پرپشت و تیره، از دیگر ترندهای آرایشی در سال 2023 است که چهره شما را ساده و معصوم نشان می دهد. باید بدانید لیفت ابرو ها باعث کشیده تر و درشت تر شدن چشم های شما می شود و جلوه خاصی به چهره شما می بخشد. برای لیفت ابروهای خود می توانید ار ژل ابرو و یا صابون ابرو استفاده کنید.

خط چشم های رنگی

از دیگر ترندهای جسورانه، استفاده از خط چشم رنگی است. بهتر است در انتخاب رنگ خط چشم دقت کنید و از رنگ های بهاری و ترند مانند قرمز، نارنجی، سرخابی و قرمز استفاده کنید. همچنین رنگ خط چشم خود را با رنگ لباسهایتان ست کنید. انتخاب رنگ چشم با ترکیب رنگ لباس هایتان می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد و می توانید با این روش خلاقیت شخصی خود را به رخ بکشید.

کرم پودر سبک

از دیگر ترند های 2023 که می توان به آن اشاره کرد، استفاده از کرم پودر سبک و نزدیک به رنگ پوست است. سعی کنید از کرم های فول کاور استفاده نکنید و از کرم های محافظتی و رنگی مانند ضدآفتاب و یا بی بی کرم استفاده نمایید. بی بی کرم می تواند در کنار پوشاندن عیوب پوست و یکدست کردن پوست صورت، باعث محافظت از پوست در برابر اشعه های نور خورشید می شود. اگر می خواهید از بی بی کرم استفاده کنید و قصد تهیه آن را دارید می توانید روی کلمه بی بی کرم کلیک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید