آرایش صورت

چگونه خط لب بزنیم؟

چگونه خط لب بزنیم؟

خط لب یکی از محصولاتی است که اکثر خانم ها از آن به عنوان اصلی ترین بخش آرایش استفاده می کنند. اما چگونه خط لب بزنیم؟ استفاده ی صحیح از مداد لب نیازمند رعایت نکاتی است که باعث می‌شود لب‌ها بزرگتر یا کوچکتر از اندازه ی طبیعی به نظر برسند. شاید استفاده از این محصول کار دشواری به نظر نرسد اما به طور کلی مداد لب مانند پرایمر به زیرسازی لب و دوام بیشتر رژ لب کمک می‌کند و استفاده ی درست از آن تا حد زیادی از پخش شدن رژ لب جلوگیری می‌کند.

ما در این مقاله می‌خواهیم طرز درست استفاده از مداد لب و شیوه ی صحیح آرایش با این محصول را به شما آموزش بدهیم اگر می‌خواهید در این مورد اطلاعاتی به دست بیاورید تا آخر با ما همراه باشید.

نکاتی برای استفاده از مداد لب

برای استفاده از این محصول نکاتی وجود دارد که حتماً باید به آنها توجه شود و آنها را رعایت کنید. قبل از هر چیز مداد لب‌های نرم و روان را انتخاب کنید. با کشیدن مداد لب در دور لب، چهارچوبی را مشخص کنید و این گونه فرم مورد نظر خود را در روی لب بکشید. قبل از استفاده از مداد لب حتماً آن را بتراشید تا بتوانید با آن خطوط باریکی بکشید و در آخر خط لب تمیزتری داشته باشید.

برای دادن زیبایی به لب و حفظ شدن حجم لب‌ها مداد لب را بر روی خط طبیعی لب بکشید. توجه کنید که کشیدن مداد لب خارج از خط طبیعی لب باعث می‌شود که حالت غیر طبیعی به لب داده شود. بعد از اینکه خط لب را کشیدید بهتر است با یک براش آن را محو کنید چون این کار باعث برجسته سازی و حفظ حالت طبیعی لب می‌شود.

نکاتی برای استفاده از مداد لب

در این محتوا به صورت کامل با مداد لب و خط لب ها آشنا می شوید و اگر می خواهید در مورد تمامی وسایل آرایشی که برای عروس و داماد لازم است آشنا شوید محتوای لیست خرید لوازم آرایشی عروس و داماد را در بخش بلاگ ما مطالعه نمایید.

برای داشتن آرایش طبیعی و تمیزتر دقت کنید که رژ لب را روی خط لب نکشید، وقتی که رژ لب‌های روشن‌تر از رنگ لب انتخاب کنید باعث می‌شود که لب شما باریک‌تر به نظر برسد.

کسانی که لب باریکی دارند باید همه ی قسمت زیرین لب را مداد لب سفید بکشند و کسانی که دارای لب‌های پهن هستند بهتر است قسمت میانی لب را بکشند.

در هنگامی که از مداد لب استفاده می‌کنید ممکن است به بیرون از خط لب برسد و این قسمت با مداد رنگ بگیرد در این صورت از یک براش و کانسیلر کمک بگیرید و دور لب خود را به خوبی تمیز کنید. برای نشان دادن لب‌های درشت و حالت قلوه‌ای رنگ‌های تیره را انتخاب کنید و از مداد لب‌های پررنگ‌تر از رژ لب خود استفاده نمایید.

نحوه ی زیرسازی لب

همانگونه که گفتیم مانند آرایش روی صورت برای آرایش لب هم باید زیرسازی انجام بگیرد اول از همه چیز از یک لایه بردار ملایم کمک بگیرید و قسمت‌های پوسته پوسته ی لب خود را به خوبی تمیز کنید، بعد از لایه برداری لب‌ها نرم و لطیف خواهند شد و آرایش با جلوه ی زیباتری بر روی لب مینشیند. استفاده از ترکیب عسل و شکر به عنوان یک لایه بردار لب بسیار خوب و کاربردی است.

انتخاب رنگ مداد لب

انتخاب رنگ این محصول بسیار مهم است و یکی از نکات مهم در خصوص نحوه ی صحیح استفاده از مداد لب می‌باشد. برای این کار اول باید رنگ مداد لب را با توجه به رنگ رژ لب و در همان سایه ی رنگی انتخاب کنید، توجه کنید اگر رنگ مداد با رژ لب و حتی سایه ی چشم هماهنگ نباشد ظاهر آرایش را خراب می‌کند.

اگر احساس کردید رنگ مداد انتخابی شما در هنگام استفاده تغییر می‌کند قبل از اینکه مداد لب را بکشید مقدار اندکی از کرم پودر باقیمانده بر روی براش یا بلندر را روی لب خود بزنید این گونه رنگ آن خنثی می‌شود.

انتخاب رنگ مداد لب

مراحل کشیدن مداد لب

کشیدن مداد لب هم نکاتی دارد که برای به دست آوردن آرایش زیبا باید به آنها دقت کنید. این مراحل عبارتند از:

1. برای کشیدن مداد لب اول از لب بالا شروع کنید وسط لب بالا یک خط x مانندی بکشید و وسط لب را مشخص کنید.
2.بعد از آن لب خود را از کناره‌های x ادامه بدهید.
3. برای کشیدن خط لب روی لب پایین از قوس لب بالا خط فرضی را بکشید آن را تا کناره ی لب پایین ادامه دهید، این گونه به خوبی وسط لب شما مشخص می‌شود.
4. بعد از آن دو نقطه ی مشخص شده را به هم وصل کنید.
5. بعد از این مراحل از کناره‌های لب پایین خط دور لب را به خوبی بکشید.
6. برای بعدسازی لب‌ها کناره‌های هر دو طرف لب را با مداد لب پر کنید.
7. در آخر برای برجسته سازی لب از یک هایلایتر استفاده کنید. و روی برجستگی‌های لب بالا و پایین کمی هایلایتر بزنید و سپس رژ لب خود را استفاده کنید.

امروزه خط لب و مداد لب های زیادی در بازار موجود می باشد اما همانطور که می دانید استفاده از یک برند با کیفیت و شناخته شده می تواند جذابیت محصول روی صورت شما را چندین برابر بیشتر کند که یکی از این محصولات مداد لب دریم گلدن رز می باشد که در ادامه پاره ای از ویژگی های مهم این محصول را میبینید:

مداد لب دریم گلدن رز بافتی سبک و خامه ای دارد و به راحتی روی لب می نشیند.

مداد لب دریم گلدن رز بسیار کابردی بوده و استفاده از آن خیلی آسان می باشد.

این مداد لب ماندگاری خوبی داشته ، هم می توان به تنهایی از آن استفاده کرد هم اینکه زیر ساز ماتیک باشد.

این مداد شامل 23 رنگ روشن و فوق العاده جذاب و زیبا بوده و تنوع این مداد ها باعث شده نظر همه را به خود جلب کند.

برای کامل کردن کیف آرایش خود میتوانید از سایر محصولات گلدن رز نیز دیدن فرمایید.

مداد لب دریم گلدن رز

نحوه ی استفاده از مداد لب برای لب پهن

کسانی که دارای لب پهنی هستند می‌بایست چند نکته را رعایت کنند. دقت کنید که مداد لب به هیچ عنوان خارج از خط طبیعی لب کشیده نشود و آن را در جای خود امتداد دهید. پیشنهاد این است برای جلوه ی بهتر لب از رنگ‌های نود استفاده کنید و بعد از تمام شدن آرایش لب برای برجسته کردن لب و سطح زیر خط لب پایین را با مداد لب سفید بکشید.

نحوه ی استفاده از مداد لب برای لب‌های باریک

در لب‌های باریک جای زیادی برای کشیدن مداد لب و ایجاد تغییر وجود ندارد اما با استفاده از این نکاتی که می‌خواهیم بیان کنیم به لب‌های خود می‌توانید کمی حجم بدهید و حالت طبیعی را حفظ کنید.

برای این منظور مداد لب را کمی تیره‌تر از رژ لب انتخاب کنید و مداد را کمی خارج تر از خط طبیعی لب بکشید دقت کنید که این فاصله نباید بیش از اندازه شود چون حالت طبیعی لب از بین می‌رود و جلوه زیبایی ندارد. مداد لب را کمی روی لب پخش کنید و سپس رژ بزنید و در آخر با مداد سفید خط کمرنگی بالای پایین لب بکشید تا لب‌هایی حجیم و طبیعی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید