موجود در انبار
بدون دیدگاه
0

استیک ضد تعریق مردانه 48 ساعته active dry رکسونا 40 گرم

Rexona active dry 48-hour antiperspirant stick 40 gr

استیک ضد تعریق زنانه نامرئی رکسونا
3 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

قیمت اصلی 199,000 تومان بود.قیمت فعلی 185,000 تومان است.

فقط 3 عدد در انبار موجود است

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 1 میلیون

حس تازگی و بوی مطبوع بدن برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است. بوی بد تعریق و لکه های ناشی از آن می‌تواند تأثیر منفی بر اعتماد به نفس و حضور اجتماعی فرد بگذارد در این میان، انتخاب یک محصول مناسب برای کنترل تعریق و ایجاد حس تازگی ضروری است. استیک ضد تعریق 48 ساعته Active Dry رکسونا 40 گرم با ماندگاری بالای 48 ساعت می تواند بدن شما را خوشبو و معطر نگه دارد که بتوانید با حس تمییزی و تازگی به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. فورمولاسیون این محصول و مواد به کار رفته در ساختار آن از خشک شدن و ترک خوردگی پوست جلوگیری می کند و بدون نگرانی از ایجاد لکه و رد سفیدی استیک روی لباس از آن به صورت روزانه استماده نمایید .

ویژگی های استیک ضد تعریق مردانه 48 ساعته active dry رکسونا:

بوی معطر مردانه و منحصر به فرد 

دارای ماندگاری بیش از 48 ساعت

قابلیت استفاده راحت و آسان

جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی پوست

عدم ایجاد لکه و رد سفیدی روی لباس

دارای قابلیت جذب سریع روی پوست

نحوه استفاده از این محصول:

یکی از مزیت های این محصول قابلیت استفاده ساده و راحت است. قبل از استفاده از آن لازم است ابتدا پوست زیربغل خود را تمییز و خشک کنید و ترجیحا قبل از استفاده دوش بگیرید بهتر است. درب استیک را باز کرده و به خوبی روی تمامی قسمت های پوست زیر بغل خود بکشید فقط توجه داشته باشید که اگر بیش از حد این عمل را تکرار نمایید احساس سنگینی و چسبندگی برایتان ایجاد می شود. در نهایت پس از استفاده چند لحظه صبر کنید تا به خوبی روی پوست خشک شود و لباس های خود را به تن کنید و از بوی دلپذیر و مطبوع بدن خود لذت ببرید و با اعتماد به نفس بیشتر به کارهای روزمره تان بپردازید.

خرید استیک ضد تعریق مردانه 48 ساعته active dry رکسونا 40 گرم:

استیک ضد تعریق مردانه 48 ساعته Active Dry رکسونا با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالای خود، یک انتخاب عالی برای آقایانی است که به دنبال راه حلی مؤثر برای کنترل تعریق و جلوگیری از بوی بد عرق در طول روز هستند.این محصول با داشتن ترکیبات مرطوب‌کننده و عدم ایجاد حساسیت پوستی، برای انواع پوست‌ها مناسب است و می‌تواند در طول روز از خشکی و ترک‌خوردگی پوست جلوگیری کند. همچنین، بسته‌بندی کوچک و جمع‌ و جور آن امکان حمل و استفاده آسان در هر زمان و مکان را فراهم می‌کند. با توجه به تمامی این مزایا، استیک ضد تعریق مردانه 48 ساعته رکسونا انتخابی هوشمندانه و کاربردی برای تمامی آقایان است.

وزن 77 کیلوگرم
حجم

40 گرم

برند

کشور مبدا برند

کشور تولید کننده

محدودیت جنسیت

مناسب آقایان

محدودیت سنی

نوع پوست

مجوز بهداشت

4800888220851

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استیک ضد تعریق مردانه 48 ساعته active dry رکسونا 40 گرم”

محصولات مشاهده شده