ناموجود
بدون دیدگاه
0

استیک ضد تعریق 24 ساعته فاقد آلومینیوم سکرت رایحه رز و شمعدانی

استیک ضد تعریق 24 ساعته فاقد آلومینیوم سکرت رایحه رز و شمعدانی
3 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 1 میلیون

امروزه خیلی از افراد برای جلوگیری از بوی بد عرق از ادکلن های گران قیمت استفاده می کنند که به دلیل وجود مواد شیمیایی و مضر مثل الکل پس از مدتی باعث ایجاد انواع حساسیت های پوستی می شود . استیک های ضد تعریق یکی از بهترین انتخاب ها برای جلوگیری از بوی بد بدن می باشند و در برندها و شکل های مختلف در بازار وجود دارند و دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه هستند . پس سعی کنید یک استیک با کیفیت خریداری و هر روز صبح از آن استفاده کنید تا از دست بوی بد بدن خلاص شوید . در ادامه با ما همراه باشید تا استیک ضد تعریق 24 ساعته فاقد آلومینیوم سکرت رایحه رز و شمعدانی را به شما معرفی کنیم.

یکی از مزیت های این محصول نسبت به سایر محصولات این است که دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد و کافی است صبح قبل از خارج شدن از خانه یک بار از آن استفاده کنید و بدون تمدید دوباره آن از عرق کردن بدن و بوی بد جلوگیری کنید .

این محصول با داشتن عصاره گل رز و شمعدانی رایحه ای بسیار دلپذیر و خوشایند به بدنتان می دهد و شما را از دست بوی بد ناشی از عرق کردن بدن نجات می دهد . ممکن است شما لباس های خود را تازه خریداری کرده باشید و پس از چند بار پوشیدن متوجه شوید قسمت زیر بغل آن سفید یا زرد شده است که این اتفاق می تواند بسیار آزار دهنده و ناخوشایند باشد که با استفاده از این محصول می توانید به راحتی از این مشکل جلوگیری کنید و از دست عرق کردن بدن و عوارض آن در امان بمانید .

ویژگی های استیک ضد تعریق 24 ساعته فاقد آلومینیوم سیکرت

مناسب برای استفاده انواع پوست

خوشبو کننده پوست بدن

دارای ماندگاری طولانی مدت و 24 ساعته

دارای عصاره رز و شمعدانی

فاقد مواد مضر و شیمیایی

طریقه استفاده از این استیک ضد تعریق 24 ساعته سکرت

استفاده از این محصول بسیار راحت است. اول صبح قبل از خروج از خانه و قبل از پوشیدن لباس چند بار آن را روی پوست زیر بغل خود بکشید. و پس از خشک شدن آن لباس های خود را بپوشید. اندازه این استیک ضد تعریق کوچک می باشد و می توانید آن را در داخل کیف یا ماشین خود داشته باشید و هر وقت احساس کردید که بدنتان در حال عرق کردن است از آن استفاده کنید .

خرید استیک ضد تعریق 24 ساعته فاقد آلومینیوم سکرت رایحه رز و شمعدانی

اگر شما هم به دنبال یک استیک یا مام بدن با کیفیت و با رایحه دلپذیر هستید که ماندگاری بالایی نیز داشته باشد ، پیشنهاد پاپیون برای شما عزیزان استفاده از استیک ضد تعریق 24 ساعته فاقد آلومینیوم سکرت رایحه گل رز و شمعدانی می باشد .

وزن 90 گرم
محدودیت سنی
کشور مبدا برند
عملکرد
محدودیت جنسیت ندارد
وضعیت ترکیبات مضر ,
ترکیبات مهم
کشور تولید کننده
نوع پوست
ویژگی های خاص دارای ماندگاری 24 ساعته
حجم 73 گرم
مجوز بهداشت 037000580089
برند
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استیک ضد تعریق 24 ساعته فاقد آلومینیوم سکرت رایحه رز و شمعدانی”

محصولات مشاهده شده