عمومی

تفاوت پرفیوم ، ادوتویلت و ادوپرفیوم در چیست ؟

تفاوت پرفیوم ، ادوتویلت و ادوپرفیوم در چیست ؟

یکی از محصولاتی که بیشتر افراد برای خوشبو و معطر کردن بدن از آن استفاده می کنند عطر ها، ادوتویلت ها و ادوپرفیوم ها و پرفیوم ها هستند که در انواع رایحه و انواع مدل در بازار موجود هستند . این موارد کاربرد مشابه دارند و برای معطر کردن بدن از آنها استفاده می شوند . اما از نظر رایحه ، ماندگاری و… با یکدیگر تفاوت دارند و همه این موارد باعث می شوند قیمت این محصولات نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشد و نوع عطر بر اساس غلظت روغن در الکل و آب مشخص می شود . در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت های ادوتویلت ها و ادوپرفیوم ها و پرفیوم ها بپردازیم .

معرفی عطر یا پرفیوم

پرفیوم یکی از انواع عطر است که دارای بیشترین ماندگاری بو می باشد و دلیل آن این است که دارای 20 الی 40 درصد روغن معطر می باشد و همین امر باعث شده است که ماندگاری بیشتر از تمامی دیگر عطر های دیگر داشته باشد و معمولا 6 الی 8 ساعت ماندگاری بو دارد وبعضی از آنها حتی تا 24 ساعت نیز ماندگاری بو دارند و می توانند برای مدتی بسیار طولانی بدن شما را خوشبو و معطر نگه دارند . به دلیل اینکه میزان روغن معطر به کار رفته در آن نسبت به تمامی عطر های دیگر بیشتر است قیمت آن بیشتر از دیگر عطر ها می باشد .

این نوع عطر به دلیل اینکه میزان الکل آن کمتر از دیگر عطر ها می باشد همه افراد حتی افرادی که دارای پوست حساس هستند می توانند از آن استفاده کنند بدون اینکه نگران ایجاد حساسیت و قرمزی روی پوست شوند . این نوع عطر ها به دلیل اینکه قیمت بالایی دارند ممکن است هر کسی از عهده خرید آنها بر نیاید به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از آنها در بادی اسپلش ها و مام ها استفاده می کنند تا با قیمتی پایین تر همه بتوانند از آن استفاده کنند .

تفاوت پرفیوم ، ادوتویلت و ادوپرفیوم در چیست ؟

ادوپرفیوم چیست و چه نوع عطری است

ادو پرفیوم بعد از پرفیوم بیشترین غلظت روغن معطر را دارد و درصد آن 15 الی 20 درصد می باشد و ماندگاری آن از دیگر عطرها بیشتر است و به دلیل اینکه ماده معطر آن در حد متوسطی است، قیمت آن نیز مناسب تر است . این نوع عطر دارای عطر شدید ، قوی و لوکس می باشد و با این درصد از روغن معطر می تواند 4 الی 5 ساعت دوام بو داشته باشد و برای استفاده شبانه و مهمانی و مجالس شبانه عالی است چون ماندگاری آن 4 الی 5 ساعت است و می تواند رایحه خود را تا اتمام مجالس شما نگه دارد .

اگر به دنبال عطری هستید که هم قیمت مناسب تری نسبت به پرفیوم ها باشد و همزمان ماندگاری بالایی نیز داشته باشد ادوپرفیوم ها بهترین انتخاب هستند چون بعد از پرفیوم بیشترین ماده معطر را دارد و به هیچ وجه باعث ایجاد حساسیت نیز نمی شود و با قیمت مناسب تری می توانید آنها را خریداری و استفاده کنید .

ادوتویلت چیست و تفاوت آن با ادوپرفیوم

ادوتویلت عطر های ارزان قیمت و اقتصادی هستند که بیشتر افراد جامعه از عهده خرید و استفاده از آن بر می آیند و علظت روغن معطر آن 5 الی 15 درصد می باشد و دارای ماندگاری کوتاه 2 الی 3 ساعت می باشد و به عنوان عطر روزانه شناخته شده است و برای استفاده کارهای کوتاه روزانه مناسب است . این نوع عطر به دلیل کمتر بودن روغن معطر دارای رایحه سبک تر و ملایم تری می باشد . ماندگاری و قیمت عطر ها بستگی به مقدار روغن معطر آن دارد که این محصول با داشتن کمترین درصد ماده معطر از قیمت کمتر و ماندگاری پایین تری برخوردار است .

ادوتویلت KINDNESS گودورچو 50 میل

همانطور که گفته شد عطر ها در انواع مختلف وجود دارند و اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به معطر بودن بدنتان اهمیت می دهید و از طرفداران عطر ها هستید و تفاوت انواع عطر ها را نمی دانید بهتر است انواع آنها بشناسید تا خریدی آسان تر و مطمئن تری داشته باشید .

علت تفاوت ماندگاری بوی ادوتویلت و ادوپرفیوم در چیست ؟

ممکن است برای خیلی از افراد سوال باشد که تفاوت ماندگاری بوی این دو نوع عطر در چیست که در جواب باید گفت که ماندگاری و کیفیت عطر مورد نظر بستگی به میزان ماده معطر یا روغن معطر آن دارد و هرچه این ماده بیشتر باشد ماندگاری و کیفیت آن بیشتر است . دلیل کیفیت بیشتر این محصول این است که هر چه غلظت این ماده بیشتر باشد میزان الکل موجود در عطر کمتر است و با استفاده از آن پوست بدن دچار حساسیت نمی شود .

این دو نوع عطر از نظر قیمت نیز با هم تفاوت دارند و علت آن همان روغن معطر می باشد . چون این ماده دارای ارزش زیادی می باشد و تمام خاصیت مهم عطر ها به وجود این ماده است و دارای قیمت بالایی می باشد و وجود بیشتر آن در یک نوع عطر باعث قوی تر و شدید تر شدن بوی عطر و بالا تر رفتن قیمت آن می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید