مراقبت پوست

اسکراب صورت چیست ؟ + معرفی چند تا از اسکراب های صورت

اسکراب صورت چیست ؟ + معرفی چند تا از اسکراب های صورت

تا به حال چقدر برای لایه برداری از پوست صورتتان وقت گذاشته اید ؟ حتما شما که به این مقاله مراجعه کرده اید از هزینه بالای انجام پک های مراقبت پوست و صورت در مراکز زیبایی آگاهی دارید ؟ که با استفاده از همین موادی که به راحتی قادر هستید در خانه نیز از آنها استفاده نمایید. اصلا می دانید اسکراب چیست و چه کاربردی دارد ؟ با آن آشنایی دارید و یا نحوه استفاده از آن را می دانید؟ صبر کنید …! شاید هم از تمامی این ها خبر دارید و قصد خرید اسکراب صورت و بدن خوب و درجه یکی را دارید و قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد این محصول بدست بیاورید. پس با ما همراه باشید تا شما را با اسکراب صورت آشنا کنیم و همچنین چند تا از اسکراب صورت را به شما معرفی کنیم.

 

اسکراب صورت چیست ؟

طبیعتا برای شما این سوال مطرح می گردد که اسکراب صورت چه نوع محصولی است و چه کاربرد هایی دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اسکراب صورت محصولی می باشد که برای لایه برداری سطحی پوست از انواع سلول‌ های مرده، استفاده می گردد. این محصول دارای ترکیبات موثر در لایه برداری بوده و دارای دانه‌های ریزی برای رفع آلودگی‌ های منافذ پوست صورت نیز می ‌باشد.

اگر به دنبال پاسخ دقیق ‌تری برای این سوال که اسکراب صورت چیست، می باشید باید بدانید که این محصولات همان لایه بردارها با میکس مواد گوناگون، همراه دانه‌های ریز یا گرانول‌هایی می باشند که ساختاری زبر داشته و اضافات موجود بر روی پوستتان را از بین می برند.

توجه داشته باشید که اسکراب ‌به دو صورت فیزیکی و شیمیایی تولید و عرضه می گردد. اسکراب‌ های دانه درشت به طور معمول پوست شما را در لحظات اولیه دچار التهاب و حساسیت می کنند. بنابراین اگر پوستی حساس دارید یا پوست شما به لایه برداری زیادی محتاج نیست، بهتر است از این نوع اسکراب استفاده ننمایید.

در اصل این محصول یکی از محصولات روتین پوستی روزانه برای مراقبت و پاکسازی محسوب می گردد که برای مثال در پایان یک روز کاری قادرید از آن استفاده نمایید. تصور کنید که شما شاغل می باشید و هر روز صبح آرایش روزانه خود را انجام ‌می‌دهید و تا عصر و بعد از پایان کار، این لوازم آرایش بر روی پوست شما باقی خواهد ماند.

در این بین شما در معرض نور خورشید قرار دارید و در برابر آلودگی و اشعه ‌های مضر خورشید نیز می باشید و تمامی این آلودگی‌ها بر روی پوست شما می نشیند. در نهایت اگر شما جز کسانی باشید که پوست خود را در آخر شب شستشو نمی دهند، هرچند که پوست خوبی داشته باشید باز هم با گذشت زمان پوست صورتتان کدر می شود و دچار لک و تیرگی می گردد .

پس شما باید  برای جلوگیری از این اتفاق، یک سری محصولات را در روتین مراقبتی پوستی خود قرار دهید. محصولات بهترین روتین پوستی روزانه شامل موارد زیر می‌ باشند :

محصولات شستشوی صورت

کرم و سرم جوان کننده

کرم مرطوب کننده

کرم ضد آفتاب با SPF مناسب فصل

در این میان بهتر است هفته ‌ای یک بار، در کنار روتین روزانه خود از اسکراب صورت نیز استفاده نمایید و اجازه دهید پوست صورتتان تمیز و مرتب گردد.

 

مزایای اسکراب صورت

به طور قطعی چنین محصولی که وظیفه پاکسازی و تمیز کردن صورت شما از انواع آلودگی‌ها را دارا می باشد، دارای مزیت‌ های بسیار عالی نیز می ‌باشد. بیشتر مزایای اسکراب صورت مربوط به شادابی و شفافیت پوست از طریق لایه برداری سطحی می باشند.

بعضی از خواص آن شامل موارد زیر می باشد :

پوست صورت را با حذف سلول‌های مرده ترمیم و بازسازی می نماید.

شادابی و جوانی را به پوست صورت و بدن برمی گرداند.

سبب تغذیه و رطوبت رسانی بهتر به پوست صورت می گردد.

از بروز چین و چروک روی پوست صورت جلوگیری به عمل می آورد.

سبب سهولت رسیدن مواد مغذی و ترمیم کننده به پوست می گردد.

 

معرفی چند تا از اسکراب های صورت

شما می توانید با مراجعه به سایت پاپیون بهترین اسکراب های موجود در بازار را با بهترین قیمت و امنیت کامل درگاه پرداختی تهیه نمایید. اگر تمایل به خرید اسکراب و لایه بردار دارید می توانید روی این کلمه کلیک کنید یا اینکه به صفحه آن مراجعه کنید. در ادامه چند تا از اسکراب های صورت موجود در پاپیون را معرفی می کنیم.

 

اسکراب شکر و کیوی لورآل

اسکراب شکر و کیوی لورآل یک لایه بردار ملایم و کامل برای انواع پوست است که همزمان با پاکسازی پوست باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه شده و پوست را تسکین می دهد. چربی پوست را کنترل کرده و باعث کاهش منافذ باز پوست می شود و پوستی بسیار نرم و لطیف برای شما به ارمغان می آورد.

این لایه بردار بر اساس موادی ساخته شده که منشأ طبیعی دارند و غنی از مواد مغذی ضروری هستند. در قلب فرمول ماده لایه بردار طبیعی قند است. کریستالهای شکر باعث لایه برداری کامل و در عین حال ملایم پوست می شوند. برای ساخت این اسکراب در آزمایشگاه های L’Oréal Paris قندهای خوب (قهوه ای ، بلوند و سفید) را با دانه های کیوی طبیعی در یک بافت ملایم و گرم ترکیب می کنند. با دانه های کیوی و روغن گیاه بادرنجبویه، پوست پاک شده و جوش های سرسیاه کمتر می شود.

این اسکراب با اسانس نعناع غنی شده، که به آرام بخشی مشهور است و باعث تسکین پوست و کاهش عیوب پوست می شود. بعد از 1 هفته استفاده کاهش قابل توجهی در ظاهر منافذ و جوش های سرسیاه ایجاد می شود. این محصول 50 میل و ساخت فرانسه و برای صورت و لب ها قابل استفاده است و ظاهری سالم و پوستی نرم به شما می دهد.

 

اسکراب شکر و کیوی لورآل

اسکراب شکر و هسته ی انگور لورآل

اسکراب شکر و هسته ی انگور لورآل ، حاوی روغن های گیاهی و طبیعی روغن هسته ی انگور، رزماری، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل و سرشار از ویتامین E است. این اسکراب یک لایه بردار ملایم و کامل برای انواع پوست است که همزمان با پاکسازی پوست، آن را لایه برداری کرده و باعث درخشان شدن ظاهر پوست می شود و پوستی بسیار نرم و لطیف برای شما به ارمغان می آورد.

این لایه بردار بر اساس موادی ساخته شده که منشأ طبیعی دارند و غنی از مواد مغذی ضروری هستند. در قلب فرمول ماده لایه بردار طبیعی قند است. کریستالهای شکر باعث لایه برداری کامل و در عین حال ملایم پوست می شوند.برای ساخت این اسکراب در آزمایشگاه های L’Oréal Paris قندهای خوب (قهوه ای ، بلوند و سفید) را با روغن هسته ی انگور در یک بافت ملایم و صاف ترکیب می کنند.
این محصول 50میل، ساخت فرانسه، دارای بافتی ملایم و رایحه ای دلپذیر است و برای صورت و لب ها قابل استفاده است. و ظاهری سالم و پوستی نرم به شما می دهد.

 

اسکراب شکر و هسته ی انگور لورآل

اسکراب برنج سیمپل

اسکراب برنج سیمپل یک اسکراب ملایم هفتگی است که برای همه انواع پوست مناسب بوده و باعث شفافیت و شادابی پوست شما خواهد شد. این اسکراب از ذرات گرانول برنج برای لایه برداری استفاده می کند که برای پوست صورت هیچگونه آسیبی به دنبال ندارد و صرفا پوست مردگی ها و آلودگی های سطح پوست را از بین می برد.

اگر پوست خشک یا نرمالی دارید 1 بار در هفته و اگر پوست مختلط و چربی دارد 2 بار در هفته از این اسکراب استفاده کنید.

 

طرز استفاده از اسکراب صورت

برای آن که پوست صورتتان شادابی و تازگی خود را حفظ نماید، احتیاج دارید به محصولاتی که لایه برداری انجام می ‌دهند. اما تنها دانستن نحوه دقیق شیوه استفاده از اسکراب صورت می باشد که به جوانسازی و شادابی پوست صورت کمک بسیاری می کند.

باید آگاه باشید که شما تنها در هفته یک بار قادرید برای پوست صورتتان از اسکراب استفاده نمایید؛ چرا که زیاده روی در استفاده آن نیز نتیجه برعکس خواهد داشت و به پوست شما آسیب وارد می نماید. همچنین توجه داشته باشید که شیوه استفاده از اسکراب صورت بسیار حائز اهمیت تر  از هر نکته‌ی دیگری می باشد.

برای استفاده از اسکراب صورت باید مراحل زیر را رعایت نمایید :

ابتدا پوست خود را با آب کمی خیس کنید. بعد از آن اسکراب را به روی پوست خود بمالید. اما اطراف چشم هایتان به هیچ عنوان اسکراب استفاده نکنید چرا که پوست دور چشم‌ها حساس می باشد و اسکراب خشکی بیش از حدی در این ناحیه ایجاد می کند.

شما قادرید کل صورت، بالای سینه و گردن را با محصول مورد استفاده خود ماساژ بدهید و از آنجایی که این نواحی از پوست حساسی برخوردارند، بهتر است ماساژ شما به آرامی انجام گردد.

پس از آن صورت خود را با آب ولرم رو به سرد به خوبی شستشو دهید و مطمئن شوید که تمام اسکراب مورد استفاده، از سطح پوستتان پاک شود.

در ادامه صورت تان را با حوله‌ ای به آرامی پاک نمایید. در آخر می توانید هر ماسک، سرم و کرم مرطوب کننده ای که در روتین روزانه خود استفاده می نمایید را روی پوستتان استفاده نمایید. مطمئن باشید که خیلی سریع ‌تر از روزهای عادی جذب پوستتان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید