بهداشت و مراقبت بدن

لوسیون بدن خوب + معرفی چند لوسیون عالی

لوسیون بدن خوب + معرفی چند لوسیون عالی

بسیاری از مردم بعد از شست و شو صورت شان دچار خشکی و زبری در پوست صورت شان می شوند و یا زمانی که از حمام تمام می شوند و به بیرون می ‌آیند دچار خشکی پوست بدن خواهند شد. خشکی پوست یک نوع عارضه پوستی شایع است که اگر در صورت بروز به فکر درمان و ترمیم پوستتان نباشید باعث کشیدگی سطح پوست، چروک های ریز و درشت، قرمزی، خارش و التهاب زیر پوستی می ‌شود.

خشکی پوست صورت و بدن علت های متفاوتی دارد که لازم است در ابتدا علت آن را بیابید و سپس به دنبال راه حلی باشید. ما در این مطلب به نکته های در مورد خشکی پوست بدن و راه درمان این نوع عارضه اشاره می کنیم و پس از شناخت دقیق خشکی پوست بدن شما را با یکی از بهترین راه های مقابله با آن آشنا خواهیم کرد پس با پاپیون همراه باشید .

 

خشکی پوست بدن و صورت

یکی از عارضه های پوستی رایج در میان بسیاری از اشخاص خشکی پوست است. این مشکل امکان دارد در تمامی دوره های سنی روی دهد از دوران نوزادی گرفته تا اشخاص سن بالا. اگر با خشکی پوست دست و پنجه نرم می کنید زیاد نگران نباشید چون این عارضه زیاد جدی نیست. اما گاهی اوقات لازم است برای ترمیم پوست خود به متخصص مربوطه مراجعه کنید، زیرا ممکن است به عارضه ‌های دیگر پوستی یا بیماری‌ هایی مثل دیابت، کم کاری یا پرکاری تیروئید، سوء تغذیه و موارد زیاد دیگری دچار شده باشید و خشکی پوستتان به همین علت ها باشد. پس در مراحل اولیه باید خشکی پوستتان را جدی بگیرید و آن را درمان کنید.

 

دلایل اصلی خشکی پوست صورت و بدن

تغییرات آب‌ وهوایی؛ کمبود رطوبت و خشکی پوست

با کاهش درجه هوا و به وجود آمدن سردی در فصل‌ های پاییز و زمستان، بیشتر از قبل شاهد به وجود آمدن عارضه‌ و اختلالات پوستی از جمله خشکی پوست صورت خواهید بود. در فصول سرد به علت کاهش دما و رطوبت موجود در هوا، مقدار آب و رطوبت موجود در لایه‌ های متفاوت پوست نیز کاهش می یابد. بکارگیری مداوم از دستگاه‌های گرمایشی در فصل پاییز و زمستان نیز رطوبت موجود در هوای خانه را بسیار کاهش می‌ دهد. برای پیشگیری از خشکی پوست در اثر سرما و کم شدن رطوبت، باید قبل از ایجاد این اختلال، پوست را تقویت کنید.

 

کم شدن آب بدن

یکی از شایع‌ ترین علت های خشکی پوست که به احتمال زیاد کمتر به آن توجه شود، کم آبی بدن است. کم آبی بدن، کم شدن آب و میزان رطوبت بافت پوست را به همراه دارد؛ همین موضوع باعث خشکی پوست می ‌شود. کم آبی بدن و توقف ساخت کلاژن لازم برای پوست در سن های بالاتر از ۴۰ سال ، به ‌طور قطعی باعث خشکی پوست صورت و ایجاد چین‌ و چروک‌ های پوستی خواهد شد.

 

نشانه‌ های خشکی پوست

  • شخصی که با خشکی پوست درگیر شده اند، ظاهر پوستش خشک و بی آب است.
  • پوست صورت و بدن به لایه های خشک تبدیل شده و تحریک و ملتهب می ‌شود.
  • شخص دارای پوست خشک، احساس زبری و گاهی درد و خارش زیاد می ‌کند.
  • در حالت شدید تر خشک شدن پوست صورت، پوست دچار قرمزی و خارش زیاد خواهد شد.
  • آن دسته از افرادی که خشکی پوست شدیدی دارند، ترک ‌های عمیقی روی پوست شان به وجود می ‌آید و امکان دارد خونریزی هم کند.

 

حالا که با خشکی پوست و دلایل به وجود آمدن این نوع خشکی ها آشنا شدید به مطلب بعدی یعنی درمان این اختلال پوستی می پردازیم که از همه مطالب مهم تر است .

 

برای رفع خشکی پوست درمان ها و محصولات زیادی وجود دارد که تحت برندهای مختلفی در کشورهای تولید کننده ساخته می شود. تنوع این نوع محصولات بسیار زیاد است و در قلب محصولاتی همچون :

  • کرم ها
  • لوسیون ها
  • ژل ها
  • سرم ها
  • و غیره ……

اما در بین محصولات اشاره شده لوسیون ها بیشترین بازدهی و مصرف کننده را برای مرطوب کردن و از بین بردن خشکی پوست صورت و بدن دارد و می تواند در مدت کوتاهی پوست شما را رطوبت بخشد. اما حالا به شما لوسیون بدن و ویژگی های خاص این محصول را معرفی می کنیم .

 

لوسیون بدن چیست؟

بافت ‌های پوست صورت و بدن ما از یک دوره آبرسانی روزانه بهره می ‌برند و ما در طول روز به‌ صورت ناخودآگاه با شست ‌و شوی آن ها به این امر آبرسانی کمک می ‌کنیم. لوسیون‌ های موجود در بازار همان کاری که شست ‌و شوی روزمره انجام می ‌دهد را انجام می ‌دهند، با این حد تفاوت که این دسته از محصولات نسبت به مرطوب ‌کننده‌ ها بسیار غنی ‌تر و قدرتمند تر هستند.

 

گاهی اوقات امکان دارد لوسیون بدن با مرطوب ‌کننده اشتباه شود و این کار به‌ علت شباهت این 2 دسته محصول در نحوه کاربرد بهبود وضعیت انواع پوست است. لوسیون‌ ها از این لحاظ از مرطوب‌ کننده‌ ها پر قدرت تر هستند که این توانایی را دارند. لوسیون‌ های بدن می ‌توانند از فواید مواد مغذی مختلف لازم برای پوست مانند: مثل شیر، انواع کرم و روغن‌ های آب‌ رسان تهیه شوند. فرمولاسیون هایی که برای تولید لوسیون بدن بکار برده می ‌شوند، آن ‌قدر غنی و پر خواص هستند که آبرسانی در بافت پوست را به ‌دقیق ترین شیوه پوشش می دهند. اگر قصد خرید لوسیون بدن را دارید می توانید روی این کلمه کلیک نماید یا اینکه به صفحه آن مراجعه کنید.

 

لوسیون بدن خوب + معرفی چند لوسیون عالی

فواید لوسیون بدن خوب

در حالت کلی، لوسیون های بدن دارای چندین ویژگی مفید و مهم از قبیل موارد زیر است :

 

آبرسانی کامل و کافی

لوسیون ها به مراتب یکی از بهترین آبرسان ها هستند و این ویژگی در همه لوسیون ها یافت می شود . لایه های اولیه پوست با استفاده از لوسیون مرطوب شده و لایه های زیرین کاملا آبرسانی می شوند.

 

جلوگیری از پیری زودرس

با توجه به اینکه لوسیون ها می توانند حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست را بالا ببرند از پیری زودرس و بروز هر نوع ریز چروکی بر روی پوست جلوگیری می کنند.

 

کمک به جبران رطوبت ضروری از‌دست‌رفته پوست

با بالا رفتن چربی پوست ، رطوبت موجود در پوست کاهش می یابد و بعد از روند کاهش چربی در لایه های بالایی پوست رطوبت لازم که قبلا کم شده بود به خودی خود جبران نمی شود و بهترین راه استفاده از لوسیون بدن است.

 

بهبود پوست نواحی مبتلا به آکنه و پینه

در نواحی که دچار آکنه می شود و بعد از اتمام جوش و آکنه یک جای قرمز تیره مایل به جای پینه به جای می ماند و با استفاده از لوسیون بدن می توانید این نواحی را ترمیم کنید .

 

کاهش علائم بیماری‌های پوستی مقاوم به درمان

با استفاده از این محصول شما یک لایه دفاعی بسیار مقاوم برای پوست خود می سازید و پوست شما در بسیاری از موارد می تواند کاملا از خودش در مقابل بیماری های موضعی پوست دفاع کند و در صورت بروز علائمی از این بیماری ها ، آن ها را درمان کند.

 

مهم ترین ترکیبات در لوسیون بدن چیست؟

لوسیون بدن خوب + معرفی چند لوسیون عالی

هنگام تهیه لوسیون بدن مناسب برای پوست خودتان باید این را بدانید که محصول مورد نظرتان دارای چه نوع موادی است. هر پوستی دارای عارضه و خصوصیات ویژه خود است و بسیار مهم است نسبت به ترکیب آن ها با نحوه بافت پوست خود مطلع باشید.

 

سرامیدها

به مولکول ‌های لیپیدی که در داخل غشای سلول‌ های پوست وجود دارد، سرامید گفته می ‌شود. سرامیدها به تمام بافت پوست انسان یاری می ‌کنند تا رطوبت لازم خود را از دست ندهند و بتواند مدت طولانی تری آن ها را نگه دارد .

 

ویتامین E

 ویتامین E لازم ‌ترین و مهمترین ماده برای آبرسانی پوست، افزایش خواص ارتجاعی و مقاومت در مقابل رادیکال‌ های آزاد است. پژوهش گران از این ماده به‌ عنوان جادوی جوان ساز پوست نام میبرند و به ‌همین علت است که بیشتر محصولات مراقبت پوستی تولید شده دارای این نوع ویتامین هستند.

بهترین لوسیون بدن پاپیون مارکت

لوسیون بدن ریلکسینگ زیتون و پتی گرین ایوروشه 200 میل

این محصول در ترکیب خود دارای موادی همچون شی باتر و عصاره زیتون می باشد و 97 درصد مواد تشکیل دهنده آن مواد طبیعی و گیاهی می باشد و به کمک بهترین و طبیعی ترین موادی که در ترکیب خود دارد می تواند پوستی لطیف و خوشبو و مرطوب را به شما هدیه دهد . هماطور که در این مطلب به طور کامل اشاره شد خشکی پوست یکی از علت های اصلی در خطر افتادن سلامت و زیبایی پوست می باشد که این محصول با رطوبت رسانی و آبرسانی می تواند شما را از هر نوع عارضه مربوط به خشکی حفظ کند . این محصول مناسب مصرف برای تمامی پوست ها می باشد و بدون مواد مضری مانند پارابن و روغن های معدنی می باشد و بهترین گزینه برای آبرسانی و مراقبت از پوست بدن قطعا لوسیون بدن ریلکسینگ زیتون و پتی گرین ایوروشه است .

ویژگی های این محصول

  • مناسب برای انواع پوست
  • رطوبت رسان و لطیف کننده پوست صورت و بدن
  • آبرسان پوست
  • نرم کننده ، خوشبو کننده پوست بدن با ماندگاری بالا
  • 97 درصد مواد سازنده آن گیاهی و طبیعی می باشد
  • حاوی شی باتر و عصاره زیتون طبیعی
  • فاقد پارابن و روغن معدنی
"</a

در صورتی که تمایل به تهیه این محصول دارید می توانید روی این محصول کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید