مراقبت پوست

عوارض استفاده از کرم آبرسان !

عوارض استفاده از کرم آبرسان !

همه ما می دانیم پوست یکی از حساس ترین اعضای حساس بدن است که نیاز به مراقبت های بسیار زیادی دارد. روتین مراقبت از پوست یکی از مهمترین برنامه های روزانه بوده و ضروری است مراقبت از پوستمان را در اولویت قرار دهیم. برای انجام یک روتین مراقبتی روزانه مناسب می‌توانید از محصولات زیادی مانند انواع مرطوب کننده و کرم های آبرسان بصورت روزانه استفاده کنید.

 

در واقع کرم آبرسان به حفظ رطوبت پوست و سلامتی بافت آن کمک می کند و مانع از پوسته پوسته شدن و خشکی صورت می‌شود. بنابراین اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که سلامتی پوستتان را ارزشمند می دانید و بیشتر اوقات به پوست خود رسیدگی می کنید و می خواهید پوستی جوان و شادابی داشته باشید، توصیه می کنیم استفاده از کرم آبرسان قوی را در روتین مراقبتی خود جدی بگیرید. در ادامه این مطلب پاپیون عوارض استفاده از کرم آبرسان را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بنابراین قبل از خرید کرم آبرسان و استفاده از آن ، توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

عوارض کرم آبرسان !

همانطور که در مطلب بالا هم به آن اشاره کردیم، کرم آبرسان یکی از محصولات مراقبتی بسیار مهم و و پرکاربرد برای سلامتی پوست به حساب می آید؛ آبرسان فواید بسیار زیادی دارد و به شما کمک می کند تا بتوانید از پوست خود در برابر خشکی و عوارض آن محافظت کنید؛ اما این نکته بسیار مهم را به یاد باشید که هر نوع کرم آبرسانی نمی تواند با نوع پوست ما سازگاری داشته باشد.

 

انتخاب آبرسان بسیار مهم بوده و باید دقت کنید که محصولی که استفاده می کنید اصل و اورجینال باشد . متاسفانه نمونه های فیک محصولات، نه تنها هیچگونه سودی برای پوست ما ندارند، اغلب باعث ایجاد حساسیت و آلرژی خواهند شد.

 

در واقع حساسیت تنها عوارض استفاده از کرم آبرسان فیک و نامناسب بوده و به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند در انتخاب و خرید کرم آبرسان دقت کافی را داشته باشید. اگر پس از استفاده از محصول آبرسان مشکلاتی همچون جوش، خارش و تیرگی احساس کنید، باید بدانید محصول شما فیک بوده و نباید استفاده دوباره از این محصول را تکرار کنید.

 

همه ما امروزه با فواید کرم آبرسان آشنا هستیم و بخوبی می دانیم آبرسان یک محصول بسیار کاربردی می باشد. ولی اگر به درستی انتخاب و استفاده نشود برای پوست شما مضر خواهد بود؛ بنابراین اگر می‌خواهید عوارض استفاده از کرم آبرسان را به حداقل برسانید باید آبرسان خود را تست کرده و محصولی متناسب با پوست خود خریداری کنید.

 

3 نکته مهم در هنگام خرید آبرسان

 

عوارض استفاده از کرم آبرسان !

بررسی ترکیبات کرم آبرسان

همانطور که می دانید امروزه کرم‌های آبرسان در تنوع بالایی به بازار عرضه می شوند. یکی از مهمترین ویژگی که می توانید یک کرم آبرسان مناسب را انتخاب کنید، مواد موجود در ساختار آن است. توصیه می کنیم ترکیبات سازنده کرم آبرسان را بررسی کنید تا بتوانید از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. معمولا محصولاتی که از تست حیوانی استفاده نشده اند و وگان هستند، از بروز عوارض حساسیت و آلرژی جلوگیری خواهند کرد.

 

شناسایی نوع پوست خود

امروزه بسیاری از محصولات را مناسب نوع پوست خشک و چرب و حتی مختلط تولید می کنند. توصیه می کنیم قبل از خرید کرم در ابتدا نوع پوست خود را شناسایی کنید . اگر پوستتان خشک است، از کرم آبرسان مناسب پوست خشک استفاده کنید و بالعکس .

 

انتخاب برند معتبر سازنده کرم آبرسان

از مهمترین ویژگی که هر محصولی می تواند داشته باشد، برند آن است. برندهای معتبر مانند آبرسان سیمپل اغلب در تولید تمامی محصولات خود از مواد با کیفیت و طبیعی استفاده می کنند و همین دلیل از هرگونه حساسیت پوستی جلوگیری خواهد شد. مواد محصولات برند دارای قدرت جذب شوندگی بالایی هستند و به همین دلیل سریعا جذب پوست شده و تاثیرات فوق العاده خواهند داشت.

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایت (سبک) سیمپل 125 میل

اگر تمایل به خرید این مرطوب کننده و آبرسان سیمپل دارید می توانید روی عکس کلیک کنید.

استفاده صحیح از آبرسان را یاد بگیرید!

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم، استفاده از کرم ابرسان نامعتبر اغلب باعث حساسیت خواهد شد؛ اما یکی دیگر از عواملی مهمی که باعث بروز عوارض در هنگام استفاده از انواع کرم های آبرسان می‌شود، استفاده نادرست از این نوع محصول است. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از کرم آبرسان دریافت کنید، توصیه می کنیم نحوه صحیح استفاده از آن را یاد بگیرید. پس به همین منظور در ادامه نکات مهم هنگام استفاده از کرم آبرسان را برای شما شرح دهیم.

 

پوست خود را پاکسازی کنید

اگر روی سطح پوست ما سلول های مرده وجود داشته باشد و زمانی که می خواهیم پوست را آبرسانی کنیم ، آبرسانی به صورت صحیح انجام نمی شود. برای آبرسانی بهتر پوست ، توصیه می کنیم در ابتدا پوست خود را با استفاده از اسکراب از هرگونه سلول مرده ، چربی و باکتری ها پاکسازی نمایید و سپس از آبرسان مناسب پوست خود استفاده کنید.

 

از مصرف بیش از اندازه کرم آبرسان خودداری کنید

بسیاری از افراد احساس می کنند زمانی که مقدار زیادی از آبرسان را روی صورت خود امتحان کنند، نتیجه بهتری می گیرند ؛ اما باید بدانید این تفکر کاملا نادرست است . سعی کنید مقدار مجاز از آبرسان را روی صورت خود استفاده کنید. توجه داشته باشید در صورتی که بیش از اندازه مجاز از کرم آبرسان استفاده کنید، برای پوست شما نه تنها مفید نبوده، بلکه مضر نیز خواهد بود. اگر پوست خشک دارید می توانید در طول روز دوبار از آبرسان استفاده کنید ولی اگر پوستتان چرب است، بهتر است یکبار در روز و پس از پاکسازی پوست استفاده نمایید.

 

کرم آبرسان را قبل از محصولات آرایشی استفاده کنید

بهترین روش استفاده از کرم آبرسان، قبل از آرایش کردن است . در ابتدا آبرسان را روی پوست استفاده کنید و پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه مرطوب کننده را روی پوست بزنید. در نهایت می توانید میکاپ خود را شروع کنید بدون اینکه نگران خشکی پوست خود باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید