مراقبت پوست

چند دقیقه بعد از آبرسان مرطوب کننده بزنیم ؟

چند دقیقه بعد از آبرسان مرطوب کننده بزنیم ؟

پوست یکی از بزرگترین اعضای بدن می باشد که برخلاف سایر اعضا، بسیار نازک تر و حساس تر می باشد. روزانه پوست ما در برابر عواملی همچون گرد و غبار، اشعه های نور خورشید و آلودگی های موجود در هوا قرار می گیرد و همه این عوامل می توانند از مهمترین علل خشکی پوست باشند. بنابراین با وجود خشکی پوست، استفاده از محصولات آبرسان و مرطوب کننده ضروری می باشد. کرم آبرسان چیست و چه مزایی برای پوست دارد؟ تفاوت کرم مرطوب کننده با آبرسان در چیست؟ استفاده از آبرسان و مرطوب کننده باید چند دقیقه با هم فاصله داشته باشند؟ اگر این سوال ها یک بار برای شما هم پیش آمده است و به دنبال جواب آن هستید، پیشنهاد می کنیم تا آخر مطلب پاپیون همراه ما باشید.

 

کرم آبرسان چیست و مزایای آن

در واقع خارجی ترین اندام بدن ما، پوست است که معمولا به عنوان یک حفاظ عمل می کند. به طور کلی سلامتی و زیبایی پوست، مهمترین نشانه های سلامتی بدن است. روزانه بدن ما رطوبت بسیار زیادی از دست می دهد و پوست حالت خشک و پژمرده به خود می گیرد. اینجاست که فواید استفاده از آبرسان برای ما آشکار می شود.

 

باید بدانید خشکی پوست تاثیرات مخربی را با گذشت زمان خواهد گذاشت و اگر نتوانید هر چه سریعتر راهی برای درمان خشکی پوست خود بیابید، پیری پوست در سنین پایین نمایان می شود. یکی از بهترین راه ها برای آبرسانی بافت عمقی پوست، استفاده مرتب از آبرسان است. سعی کنید کرم آبرسان را در روتین روزانه قرار دهید و پس از هربار شستشوی صورت از آبرسان برای متعادل سازی PH پوست استفاده کنید.

 

از مهم‌ترین مزایایی که آبرسانی برای حفظ سلامتی پوست دارد، می‌توان به الاستیسیته کردن پوست و بالا رفتن حالت کشسانی پوست اشاره کرد. باید بدانید خاصیت کشسانی باعث می‌شود که تمامی خطوط و چین و چرک‌های ظریف پوست از بین بروند و محو شوند. از دیگر مزایایی که آبرسان برای پوست دارد، حفظ تعادل رطوبت پوست بوده و به همین دلیل مانع از ایجاد جوش و آکنه خواهد شد.

 

اگر پوستتان حالت کدر و غیر شفاف به خود گرفته است، می توانید با استفاده از کرم آبرسان قوی ، شفافیت و درخشش را به پوست خود بازگردانید. با استفاده از محصولات آبرسان مشکلات پوستی مانند خشکی و اگزما به حداقل می رسد.

چند دقیقه بعد از آبرسان مرطوب کننده بزنیم ؟

تفاوت کرم مرطوب کننده با کرم آبرسان چیست؟

بسیاری از افراد با خود فکر می کنند که کرم آبرسان و مرطوب کننده از نظر کاربرد با هم تفاوتی ندارند، اما باید بدانید اینطور نیست که تصوش را می کنید. باید بگوییم کرم آبرسان و مرطوب کننده هر دو برای نرمی و لطافت پوست بکار می روند و با شباهتی که در بافت خود دارند، اغلب باعث سردرگمی استفاده کنندگان این محصول خواهند شد. در فرمولاسیون این دو محصول از موادی مشابه استفاده شده است اما مواد آبرسان معمولا قوی تر با قابلیت جذب بالاتر به بافت پوست می باشد. اگر تمایل به خرید آبرسان و مرطوب کننده را دارید می توانید روی این کلمه کلیک کنید یا اینکه به صفحه آن مراجعه کنید و آبرسان و مرطوب کننده مورد نیاز پوست خود را در آنجا پیدا نماید.

 

مرطوب کننده

در واقع کرم مرطوب کننده در ساختار خود از ترکیبات پایه روغنی مانند وازلین و روغن های معدنی با خاصیت آبرسان و مواد نرم کننده ی پوست مانند: روغن های گیاهی و ارگانیک و اِستِرها استفاده شده است. بنابراین مرطوب کننده برای افراد با پوست بسیار خشک و فاقد چربی بسیار کاربردی خواهد بود. ساختار کرم مرطوب کننده به گونه ای است که با ایجاد سدی محافظتی روی سطح پوست، مانع از خروج رطوبت از پوست می شود.

کرم مرطوب کننده و مغذی 200میل نیتروجینا

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

آبرسان

کرم های آبرسان دارای ترکیبات بسیار قوی تر از مرطوب کننده هستند. در ساختار کرم های آبرسان از ترکیبات گلیسیرین، هومِکتانت و هیالورونیک اسید استفاده می شود. آبرسان برای پوست های کم آب یا همان دی هیدراته معجزه می کند. هومکتانت یک ماده جاذب آب است که رطوبت را از عمق پوست گرفته و به سطح پوست منتقل می کند. در برخی از آبرسان ها از مواد آبرسان قوی استفاده می شود که به راحتی به بافت زیرین پوست نفوذ می کنند و رطوبت طبیعی پوست را تامین خواهند کرد. با این تفاصیل باید بدانید کرم مرطوب کننده تنها برای مرطوب سازی سطح پوست بوده و آبرسان برای آبرسانی عمقی پوست می باشد.

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایت (سبک) سیمپل 125 میل

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

آبرسان و مرطوب کننده باید چند دقیقه با هم فاصله داشته باشد ؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم، آبرسان با مرطوب کننده از لحاظ کاربردی بسیار متفاوت اند و استفاده هر دو این محصول برای سلامتی پوست ضروری است . به طور کلی باید بگویم هیچکدام بر دیگری برتری ندارند و بنابراین توصیه می شود از این دو کرم در طول روز استفاده نمایید. یکی از سوالاتی که اغلب برای ما پیش می آید این است که اول مرطوب کننده بزنیم یا آبرسان؟ در واقع باید بگوییم در ابتدا باید از آبرسان استفاده کنید و سپس از کرم مرطوب کننده مناسب نوع پوست خود استفاده کنید. سرم آبرسان هیدرو بوست نیتروژنا یکی از بهترین محصولات در میان آبرسان ها بوده و پوست شما را به خوبی رطوبت رسانی خواهد کرد.

 

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

 

یکی دیگر از سوالات دیگری که ممکن است ذهن ما را به خود درگیر کرده باشد این است که آیا کرم آبرسان و مرطوب کننده را با هم استفاده کنیم یا باید فاصله داشته باشند؟ باید بگوییم خیر، نمی توان کرم آبرسان و مرطوب کننده را بلافاصله پس از هم استفاده کرد. در ابتدا صورت خود را با استفاده از تونر به خوبی از آلودگی و چربی ها پاکسازی کنید و یا پس از هربار شستشوی صورت کرم آبرسان را روی پوست بزنید و 10 دقیقه اجازه دهید تا جذب شود. در نهایت پس از گذشت 10 دقیقه از مرطوب کننده برای لطافت و نرمی سطح پوستتان استفاده کنید. اگر می خواهید پس از استفاده از مرطوب کننده آرایش کنید، توصیه می کنیم این کار را پس از 10 دقیقه بعد استفاده از مرطوب کننده انجام دهید. با این روش نه تنها پوست خود را به خوبی آبرسانی می کنید، بلکه آرایشی صاف و یکدست نیز خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید