مراقبت پوست

کرم ضد آفتاب رنگی چی خوبه ؟

کرم ضد آفتاب رنگی چی خوبه ؟

آیا بدون استفاده از ضدآفتاب می توان به داشتن پوستی صاف، شفاف و فاقد کک‌ و مک امیدوار بود؟ قطعا باید بگوییم خیر. دوست دارید پوست سالم داشته باشید و از هرگونه سرطان پوست دور بمانید به شما پیشنهاد می کنیم از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. کرم ضدآفتاب امروزه به عنوان یک محصول کاربردی و پرطرفدار شناخته می شود که از پوست ما در برابر تشعشات نور خورشید محافظت خواهد کرد.

 

اشعه یو وی یکی از بدترین نوع اشعه نور خورشید شناخته می شود که تاثیرات مخرب زیادی روی پوست می گذارد. همچنین اگر می خواهید شادابی و لطافت پوست را حفظ کنید، استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب نوع پوستتان توصیه می شود. با آمدن فصل گرما معمولا استفاده از کرم پودر سنگین بسیار سخت می شود و پس از استفاده اغلب باعث جوش و آکنه خواهد شد.

 

آرایش سنگین در فصل تابستان و بهار اصلا توصیه نمی شود و به همین دلیل کرم ضدآفتاب رنگی بهترین جایگزین کرم پودر خواهد بود. کرم ضد آفتاب رنگی چی خوبه ؟ در این مطالب سعی داریم چند نمونه از بهترین کرم پودر رنگی مناسب انواع پوست خشک و چرب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن نه تنها می توانید سلامت پوست خود را تضمین کنید، بلکه می توانید یک آرایش سبک هم در فصل گرم سال داشته باشید.

 

کرم ضد آفتاب رنگی چیست؟

در واقع ضدآفتاب یکی از محصولات کاربردی برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست به شمار می رود. قطعاً برای داشتن پوست صاف و جوان باید استفاده از کرم ضدآفتاب را جدی بگیریم. اما قبل از خرید کرم ضدآفتاب بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. یکی از ویژگی هایی که ضدآفتاب با کیفیت باید داشته باشد، میزان SPF آن است. SPF یکی از مهمترین فاکتورهای ضد آفتاب به شمار می رود که به عنوان یک لایه محافظتی روی صورت عمل می کند و مانع از تابش نور خورشید و جذب آن به پوست خواهد شد. هر چقدر مقدار SPF در کرم ضدآفتاب بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری می‌توانید در فضای باز قرار بگیرید.

 

یو وی یکی از اشعه هایی است که منجر به ایجاد چروک می شود و برای محافظت از پوست در برابر این اشعه ضروری است که از ضدآفتاب به صورت روزانه استفاده شود. اما یکی از سوالاتی که در هنگام خرید کرم ضدآفتاب برای ما پیش می آید این است که کرم ضد آفتاب رنگی چیست؟

 

کرم ضدآفتاب رنگی یکی از انواع کرم ضدآفتاب است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. با آمدن فصل بهار و تابستان معمولا تعریق پوست بیشتر اتفاق می افتد و در نتیجه نمی توان از آرایش سنگین استفاده کرد. ممکن است این وضعیت برایتان پیش آمده باشد که در تابستان از کرم پودر استفاده کرده اید ، اما پس از گذشت مدت کوتاهی و با تعریق صورت تمامی آرایشتان بهم ریخته باشد. استفاده از کرم پودر در تابستان توصیه نمی شود و به همین دلیل کمپانی ها با تولید کرم ضد آفتاب رنگی این مشکل را به پایان رسانده اند.

 

در ترکیبات ضدآفتاب رنگی از کرم پودر سبک استفاده می شود که علاوه بر محافظت از پوست در برابر تشعشات، یک آرایش طبیعی و ملایم را روی صورت ایجاد می کند. تنوع کرم ضدآفتاب رنگی بسیار زیاد است و به همین دلیل انتخاب یک ضدآفتاب خوب و مناسب نوع پوست بسیار دشوار خواهد بود. اما نگران نباشید در ادامه مطلب چند نمونه از بهترین کرم ضدآفتاب رنگی مناسب انواع پوست را به شما معرفی می کنیم که می توانید انتخاب بهتری در هنگام خرید کرم ضد آفتاب داشته باشید.

 

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

در واقع افرادی که دارای پوستی چرب هستند، پوست نسبتا چرب و درخشانی دارند و به همین دلیل باید از کرم ضدآفتابی استفاده کنند که فرمول ساخت آن مبتنی بر آب باشد. همچنین این دسته از افراد با پوست چرب بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده کننده که فاقد چربی باشد. ضدآفتاب فاقد چربی معمولا حالتی خشک و ملام روی پوست ایجاد می کنند و مانع از درخشان شدن پوست خواهند شد. فرمولاسیون ضدآفتاب های مناسب پوست چرب به گونه ای است که باعث خنک کنندگی ملایم پوست می شود و احساس گرما را روی پوست کاهش می دهد. اما بهترین مارک ضدآفتاب رنگی برای پوست چرب کدام است؟

 

اگر به دنبال کرم ضد آفتاب رنگی برای پوست های چرب هستید، ضد آفتاب پوست چرب ژیناژن با مقاومت مطلوب در مقابل آب و تعریق و بافت سبکی که از خود نشان داده بهترین گزینه برای شما عزیزان به شمار می رود. استفاده از ضد آفتاب رنگی +spf50 پوست مختلط و چرب ژیناژن شماره های 1و2و3 از ایجاد لکه های قهوه ناشی از نور خورشید بر روی پوست شما جلوگیری به عمل آورده و محصولی بسیار مناسب برای به تعویق انداختن پیری پوست و نیز جلوگیری از سرطان پوست می باشد. کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن دارای سه رنگ با شماره های 1 و 2 و 3 می باشد .

 

کرم ضد آفتاب رنگی پوست چرب +SPF50 ژیناژن در مقابل اشعه های UV (UVA و UVB) به خوبی از پوست شما محافظت به عمل آورده و افزون بر آن شرایط رطوبت رسانی مطلوبی را برای آن به وجود می آورند . امروزه می توان برند ژیناژن را یکی از معتبرترین تولید کنندگان داخلی فعال و برجسته در زمینه ساخت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی دانست.

ضد آفتاب رنگی +spf50 پوست مختلط و چرب ژیناژن

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

و اما بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

همانطور که می دانید، پوست خشک جزو حساس ترین نوع پوست شناخته می شود. اگر جزو افراد با پوست خشک و حساس هستید، به خاطر دارا بودن سطح پایین رطوبت پوست اغلب با مشکلاتی همچون خارش، خشکی و التهاب و قرمزی پوست روبه رو خواهید بود. افراد با پوست خشک بهتر است کرم ضدآفتابی استفاده کننده که در آن مرطوب کننده‌های قوی مانند سیلیکون، لانولین و روغن به کار رفته باشد. وجود مرطوب کننده یا آبرسان در کرم ضدآفتاب مناسب پوست خشک به بهبود خشکی پوست پس از استفاده ضدآفتاب کمک خواهد کرد.

 

ضد آفتاب رنگی +SPF50 پوست نرمال و خشک ژیناژن یک ضد آفتاب با SPF 50 بوده که از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت به عمل می آورد . این ضد آفتاب بی نظیر دارای رنگدانه می باشد که نواقص و نقص های پوستی را به طور کامل از بین می برد و هر رنگ از این محصول مناسب تناژ های مختلف پوستی طراحی شده است . ضد آفتاب رنگی +SPF50 پوست نرمال و خشک ژیناژن ضد آب بوده و در مقابل آب و تعریق مقاوم می باشد و محافظت خود را از دست نمی دهد .

 

این ضد آفتاب مناسب برای پوست های خشک و نرمال بوده که دارای خاصیت رطوبت رسانی و آبرسانی می باشد و سبب خشکی پوست نیز نخواهد شد و از بروز لک در پوست جلوگیری به عمل می آورد و به بهبود آن ها کمک شایانی می کند. ضد آفتاب ژیناژن دارای ویتامین E بوده که خاصیت ضد سرطانی داشته و از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و عوامل مخرب بیرونی محافظت به عمل می آورد .

ضد آفتاب رنگی +SPF50 پوست نرمال و خشک ژیناژن شماره 1.2.3

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید