مراقبت پوست

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

امروز همه ما با خطراتی که اشعه ماورابنفش برای پوست دارد، آشنا هستیم. خشکی، چروک، آفتاب سوختگی، سرطان پوست و غیره همگی از علائم اشعه های مضر یو وی است. همه ما دوست داریم پوست صاف و جوان داشته باشیم و به همین دلیل به دنبال کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا هستیم. با وجود فوایدی که ضدآفتاب برای ما دارد، اما باز هم این سوال برای برخی از افراد پیش می آید که چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟ SPF در ضدآفتاب به چه معناست؟ کدام برند ضدآفتاب دارای پوشانندگی بالا است؟ در انتهای مطلب چند نمونه از محبوب ترین ضدآفتاب ها با پوشانندگی بالا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

چرا باید از ضدآفتاب استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم، ضدآفتاب یکی از اصلی ترین محصولات برای مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید است. از مهمترین فوایدی که ضدآفتاب برای پوست دارد، پیشگیری از پیری زودرس پوست است. همه ما دوست داریم پوستی درخشان، سالم و در عین حال جوان و شاداب داشته باشیم و به همین منظور ضدآفتاب را در برنامه روتین مراقبتی خود قرار می دهیم.

 

مواد موجود در ساختار ضدآفتاب مانند یک لایه ی محافظتی سخت عمل می کند و از پوست در برابر علائم چین و چروک محافظت خواهد کرد. آزمایشات و مطالعات اخیر نشان می دهد کـه افراد زیـر 49 سال که از ضد آفتاب استفـاده می کنند، 25٪ کمتـر از سایر افرادی کـه از ضدآفتاب استفاده نمی کنند، احتمال بروز علائم پیری را خواهند داشت.

 

در واقع محافظت در برابر تشعشعات مضر از زمانی جدی شده است که لایه اوزون نازک شده و به طور مداوم اشعه های نور خورشید از آن تخلیه می شوند؛ به همین دلیل امروزه خطر بیشتری سلامت ما را تهدید می کند و بر همین اساس بهتر است با ضدآفتاب در مقابل این اشعه ها قرار بگیریم. همچنین باید بدانید ضدآفتاب به راحتی خطرات سرطان پوست را کاهش می دهد و مانع از بیماری ملانوم که یکی از بدترین نوع سرطان پوست است، خواهد شد. یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است یکبار برای شما هم پیش آمده باشد، SPF ضدآفتاب است. SPF به چه معناست؟ ضدآفتاب با پوشانندگی بالا کدام است؟ در ادامه مطلب به بررسی دقیقتر از ضد آفتاب با کاور بالا می پردازیم.

 

SPF به چه معناست ؟

در واقع SPF یکی از مهمترین فاکتورهای ضدآفتاب به شمار می رود که نشان دهنده میزان محافظت از پوست در برابر اشعه های آفتاب است. امروزه SPF به عنوان اصلی ترین معیار اندازه گیری میزان محافظت ضد آفتاب از پوست در برابر پرتوهای ماورابنفش شناخته می شود. به عنوان یک مثال ساده به طور معمول پوست شما بدون محافظ تنها با گذشت 10 دقیقه قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب دچار آفتاب سوختگی خواهد شد؛ اما با استفاده از یک کرم ضد آفتاب SPF50، بعد از گذشت 8 ساعت پوست شما دچار سوختگی می شود.

 

به طور کلی محافظت کرم ضد آفتاب SPF50 معادل 50 برابر محافظت از پوست در برابر نور آفتاب است. همانطور که میزان SPF از اهمیت بالایی برخوردار است، میزان پوشانندگی کرم ضدآفتاب نیز بسیار مهم است. در ادامه چند نمونه از بهترین و پرطرفدارترین ضدآفتاب ها با پوشانندگی بالا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

ضدآفتاب یکی از ضروری ترین محصولات مراقبتی پوست است که امروزه بسیاری از افراد از آن به عنوان جایگزین کرم پودر در فصل بهار و تابستان استفاده می کنند. کرم ضدآفتاب با بافت بسیار سبکی که دارد، می تواند بهترین جایگزین کرم پودر در روزها گرم سال باشد. بسیار مهم است که ضدآفتاب از پوشانندگی بالا هم برخوردار باشد و به همین دلیل ما در اینجا چند نمونه از بهترین ضدآفتاب ها را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر تمایل به خرید ضد آفتاب دارید می توانید روی این کلمه کلیک نماید یا اینکه به صفحه آن مراجعه کنید.

 

کرم ضد آفتاب و ضد چروک ایوروشه SPF 50

ایوروشه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برند محصولات آرایشی است که به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند، طرفداران خاص خود را دارد. این ضد آفتاب به دلیل SPF 50 که دارد به راحتی می تواند برای مدت طولانی از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB مراقبت کند. کافی است یکبار این ضدآفتاب را برای کل روز استفاده کنید بدون اینکه نیاز به تمدید آن داشته باشید. جالب است بدانید مواد موجود در ساختار این محصول از طبیعی ترین مواد تولید شده است و به همین دلیل می تواند به عنوان یک ضد چروک قوی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50 ایوروشه

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

کرم ضد آفتاب بی رنگ نیوول SPF50+

کرم ضد آفتاب بی رنگ نیوول یکی دیگر از ضدآفتاب های با کیفیت با پوشانندگی بالا است. در واقع این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و به عنوان یکی از بهترین ضد آفتاب های بی رنگ ترکیه شناخته می شود. در ترکیبات این ضدآفتاب از عصاره آلوئه ورا، روغن کانولا، اسید هیالورونیک و ویتامین E و… استفاده شده است. همچنین ضد آفتاب نیوول با فیلترهای Uva و Uvb از پوست در مقابل اشعه های مضر محافظت می کند و با فرمول خاص خود محافظت ویژه ای از پوست به عمل می آورد بدون اینکه هیچ گونه لکه های سفیدی بر روی پوست باقی بگذارد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF+ نیوول

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

کرم ضد آفتاب SPF50 دکتر سی تونا فارماسی 50 میل

برند فارماسی یکی از برندهای پرطرفدار در تولید کرم ضدآفتاب است. کرم ضدآفتاب برند فارماسی به دلیل کیفیت بالایی که دارد، می تواند از پوست ما در برابر اشعه های مضر محافظت نماید. در تولید این محصول هیچگونه مواد شیمیایی و مضر مانند: پارابن ، رنگ و عطرهای شیمیایی استفاده نشده است و باعث حساسیت نخواهد شد.

 

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که در روزهای تابستانی دستهایتان هنگام رانندگی دچار آفتاب سوختگی می شود، می توانید با استفاده از این ضدآفتاب از آفتاب سوختگی در امان بمانید. همچنین در تولید این ضدافتاب برند فارماسی از روغن بائوباب استفاده شده است که علاوه بر خاصیت ضد آفتابی، دارای خاصیت مرطوب کنندگی نیز می باشد و از خشک شدن پوست صورت جلوگیری خواهد کرد.

کرم ضد آفتاب SPF50 دکتر سی

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید