مراقبت پوست

خوش قیمت ترین پد پنبه ای خارجی در پاپیون

خوش قیمت ترین پد پنبه ای خارجی در پاپیون

آرایش کردن ممکن است بسیار لذت بخش باشد، اما پاک کردن آرایش حسی بسیار بهتر از آرایش کردن را دارد. همانطور که آرایش کردن به زمان زیادی نیاز دارد، پاک کردن آرایش هم باید صبر و حوصله انجام شود. در واقع مواد آرایشی تنها با یک شستن ساده از روی صورت پاک نمی شوند و اینجاست که پد پنبه ای به کمک شما می آید.

 

کمپانی های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی امروزه پد پنبه ای را در انواع برند تولید می کنند و با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می کنند. خوش قیمت ترین پد پنبه ای خارجی در پاپیون کدام است ؟ در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از پد پنبه ای محبوب و با کیفیت خارجی که معمولا از قیمت به صرفه و بسیار نیز مناسبی برخوردار است، آشنا کنیم.

 

پد پنبه ای چیست؟

پد پنبه ای امروزه به عنوان جزو جدایی ناپذیر از محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می شود . به جرعت می توان گفت پاک کردن آرایش بدون پد پنبه ای امکان پذیر نیست و برای پاک کردن حرفه ای آرایش صورت باید از پد با کیفیت استفاده شود. یکی از مهمترین دلایل استفاده از پد پنبه ای، پاک کردن باکتری ها، چربی های اضافی، مواد آرایشی است که اغلب داخل منافذ جمع می شود.

 

زمانی که مواد آرایشی داخل منافذ باقی بماند، گردش خون و اکسیژن رسانی بسیار کاهش می یابد و در نتیجه پوست حالت پژمردگی و غیر شفاف به خود می گیرد. پد پنبه ای یکی از محصولات کاربردی بوده که به راحتی منافذ را از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی باقی مانده پاک می کند و حالت آرامش بخش را روی صورت ایجاد می کند. باید بدانید پد پنبه ای به تنهایی نمی تواند برای پاک کردن آرایش مناسب باشد و به محلول پاک کننده همچون تونر احتیاج است.

 

در واقع پد پنبه ای از جنس پنبه است و به همین دلیل بافت بسیار نرم و لطیفی دارد. پد ها را معمولا به شکل دایره ای تولید می کنند و در بسته بندی های مخصوص قرار می دهند. جنس پنبه ای این پد ها به قدری لطیف و نرم می باشد که در هنگام پاک کردن آرایش هیچگونه خراشیدگی روی پوست ایجاد نمی کند.

 

یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، نحوه استفاده صحیح از پد است؛ سعی کنید پد را به آرامی روی پوست بکشید و از هرگونه فشار یا رفتار خشن از پد در هنگام کشیدن آن روی صورت جلوگیری کنید. خوش قیمت ترین پد پنبه ای خارجی کدام است؟ پد پنبه ای خارجی با قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم؟ در ادامه مطلب به معرفی یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین برندهای خارجی پد پنبه ای می پردازیم.

 

انواع پد پنبه ای خارجی

پد پنبه ای سون کوین

پد پنبه ای سون کوین یکی از محبوب ترین نوع پد پنبه ای می باشد که معمولا از الیاف طبیعی پنبه تولید شده است. بافت این پد بسیار نرم بوده و برای انواع پوست‌های خشک و حساس گزینه ایده آل می باشد. همچنین این محصول قابل استفاده برای تمامی سطح پوست صورت است و برای استفاده‌ی روزانه بهترین گزینه است.

 

لبه ی بیرونی این پد معمولا دارای دوخت بسیار نرم بوده که از پخش شدن مواد جلوگیری خواهد کرد. این پد برای استفاده با انواع پاک کننده های آرایشی مناسب است و می توان از هر دو طرف این پدها استفاده کرد. پد پنبه ای سون کوین، دارای پد های نرم و چندلایه با قدرت جذب بالا می باشد و به دلیل قیمت بسیار مناسب و قابلیت حمل بسیار آسان آن در داخل کیف، انتخابی اقتصادی و به صرفه به شمار می رود.

پد پنبه ای 80 عددی سون کوین

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

پد پنبه ای ایپک

یکی دیگر از مارک های پدپنبه ای های خارجی ، ایپک است که معمولا از الیاف کاملاً طبیعی از جنس پنبه ساخته شده است. بافت پد مارک ایپک بسیار نرم و لطیف بوده و با استفاده طولانی مدت هیچگونه احساس حساسیت یا سوزن سوزن شدن روی پوست صورت ایجاد نمی کند. همچنین این نوع پدها به گونه ای طراحی شده اند که تمامی مواد آرایشی را به صورت کاملا حرفه ای از روی پوست صورت و داخل منافذ پاک می کند و اجازه نمی دهد مواد مضر در مواد آرایشی روی پوست باقی بماند.

 

یکی دیگر از مزایای که این پد آرایشی برند اپیک نسبت به سایر برندها دارد این است که در زمان استفاده از پخش شدن مواد آرایشی روی صورت به خوبی جلوگیری می کند و تنها با یک بار کشیدن آن روی پوست می تواند درصد بالایی از مواد آرایشی روی صورت را پاک نماید. در واقع دور این پدها از دوخت بسیار نرم و لطیف استفاده شده است تا الیاف از داخل آن خارج نشود و به هنگام کشیدن آن روی صورت از قسمت گوشه ها بر روی پوست به آن هیچ گونه آسیب نرساند و باعث ایجاد آلرژی یا حساسیت نشود .

پد پنبه ای 70 عددی ایپک طرح جدید

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

پد پنبه ای خارجی اصل را از کجا خریداری کنیم؟

همانطور که در مطلب بالا گفتیم، پاک کردن آرایش یکی از ضروری ترین روش های مراقبتی پوست است. زمانی که نتوانیم آرایش را به خوبی از روی صورت پاک کنیم، باید منتظر عواقبی همچون پیری زودرس پوست نیز باشیم. پاک کردن آرایش تنها با یک شستشوی ساده امکان پذیر نیست و لازم است برای پاک کردن حرفه ای آرایش صورت از پد پنبه ای و تونر استفاده شود .

 

در مطلب بالا 2 نمونه از پرطرفدارترین برند پد پنبه ای خارجی را معرفی کردیم که نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند، بلکه قیمت به صرفه و بسیار مناسب هم دارند. اما یکی از اصلی ترین سوالاتی که ممکن است برای همه ما پیش بیاید این است که پد پنبه ای خارجی اصل را از کجا خریداری کنیم؟ اگر خواهان خرید انواع پد پنبه ای اصل و اورجینال هستید، می توانید خوش قیمت ترین پد پنبه ای خارجی را در فروشگاه اینترنتی پاپیون مارکت تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید