بهداشت و مراقبت بدن

نحوه استفاده از ضد تعریق

نحوه استفاده از ضد تعریق

پس از طی کردن یک روز با فعالیت کاری زیاد و خسته کننده، طبیعتاً بدن زیاد عرق می کند. با عرق کردن بدن مشکلاتی همچون ایجاد لکه های بزرگ روی لباس نیز پدید می آید؛ اما این تمامی داستان نیست! تعریق گاهاً با بوی بسیار شدید هم همراه است که می تواند باعث آزار خود و اطرافیانمان شود. باید بگوییم تعریق برای سلامتی ما بسیار مفید است و یک واکنش طبیعی برای دفع سموم بدن است.

 

خوشبختانه امروزه با محصولات مختلف ضدتعریق می توان تمامی مشکلات تعریق را به راحتی حل کرد. اما یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد این است که کدامیک از ضدتعریق ها می توانند عملکرد بهتری برای کاهش تعریق و بوی بد نای از عرق را داشته باشند؟ مام ضدتعریق یا روی چیست؟ نحوه استفاده از ضد تعریق چگونه است ؟ برای پاسخ به این سؤالات با این مطلب پاپیون همراه باشید تا به معرفی بهترین برند ضد تعریق بپردازیم.

 

مام ضد تعریق یا رول چیست؟

با آمدن فصل های گرم سال، استفاده از انواع محصولات ضد تعریق به اوج خود می رسد. ضدتعریق یکی از محصولات پرکاربرد برای کنترل و پیشگیری از عرق است که به راحتی می تواند تعریق را برای طول روز کنترل کند. بوی بد یکی از بدترین و ناخوشایندترین عوامل پس از تعریق شناخته می شود و اینجاست که سعی داریم برای پیشگیری از بوی بدن بدن از انواع ضدتعریق استفاده کنیم.

 

ضد عرق باید به گونه ای باشد که بتواند بدن ما را برای مدت زمان طولانی خشک نگه دارد و مانع از ایجاد بوی بد شود. مام ضد تعریق یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات ضد تعریق شناخته می شود که امروزه توسط آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما مام ضدتعریق چیست؟

 

در واقع مام ضدتعریق همان رول ضد عرق است که امروزه محبوبیت خاصی در بین مردم دارد. مام ضد عرق یک مایع لطیف و مرطوب با انواع اسانس های معطر و خوشبو است که با استفاده از یک سر توپی شکل که در بالای قالب بسته بندی آن قرار دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که توپک بالای مام را روی پوست زیر بغل حرکت می دهید، مایع روی پوست به خوبی پخش می‌شود.

 

در همان ابتدای استفاده، مایع مام احساس خنکی و تازگی را به پوست می دهد و مانند یک لایه ی محافظ در برابر تعریق عمل می کند. عملکرد مایع مام به گونه ای است که منافذی که غدد تعریق که از طریق آن رطوبت عرق را خارج می شود را مسدود می کند و مانع از تحریک غدد تعریق خواهد شد. در صوتی که قصد خرید ضد تعریق را دارید می توانید روی این کلمه کلیک کنید یا اینکه به صفحه ان مراجعه نماید . اما پرطرفدارترین مارک ضد تعریق کدام است؟ نحوه استفاده از ضد تعریق چگونه است؟ در ادامه به معرفی بهترین برند ضد تعریق می پردازیم.

 

پرطرفدارترین مارک ضد تعریق کدام است؟

در واقع نیوآ یکی از پرطرفدارترین برند های ضدتعریق پس از رکس شناخته می شود. کمپانی نیوآ در تولید ضدتعریق های خود از مواد حساسیت را استفاده نمی کند و تمامی محصولات آن ماندگاری بالایی دارند. در اینجا به معرفی 3 محصول محبوب و پر فروش ضدتعریق برند نیوآ می پردازیم، که با استفاده از آن می توانید بدن خود را برای مدت طولان خشک و تمیز نگه دارید.

 

رول ضد تعریق نیوآ زنانه مدل fresh Energy

یکی از محبوب ترین و خوشبو ترین رول های ضدتعریق برند نیوآ می توان رول ضد تعریق نیوآ مدل fresh Energy را نام برد. این رول غنی شده با لیمو می باشد و یک طراحی جدید در تولید رول ضدتعریق است. این محصول بسیار انرژی‌ بخش می باشد و حس طراوت و شادابی را به پوست زیر بغل می دهد. همچنین این محصول هیچگونه حساسیتی را ایجاد نمی کند و با انواع جنس پوست سازگاری دارد. ماندگاری مام رول زنانه نیوآ به مدت 48 ساعت بوده می توانید بدن خود را در این مدت زمان خشک و خوشبو نگه دارید.

 

رول ضد تعریق 48 ساعته زنانه fresh Energy نیوآ

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

اسپری ضد تعریق مدل Stress control نیوآ

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار پس از رول ، اسپی ضد تعریق است. اسپری برای افرادی که می خواهند سریعا بدن خود را خوشبو کنند و یا برای آن دسته از ورزشکاراین که می خواهند بدن خود را در باشگاه تمیز و معطر نگه دارند، گزینه ایده آلی است. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که این محصول دارد، ماندگاری 48 ساعته آن است و به همین دلیل نیاز به تمدید مجدد ندارد. این محصول فاقد هرگونه مواد شیمیایی مانند: الکل، آلمینیوم و تری کلوسان بوده و به همین دلیل هیچگونه حساسیتی را روی پوست ایجاد نمی کند.

 

اسپری ضد تعریق Stress control نیوآ 200 میل

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

رول آن ضد تعریق دابل افکت نیوآ

رول ضدتعریق دابل نیوآ از دیگر رول های محبوب و پرطرفدار شناخته می شود. یکی از مزایایی که این رول نسبت به رول های دیگر دارد این است که می توانید پس از شیو موها از آن استفاده کنید بدون اینکه احساس سوزش و خارش ایجاد کند. این محصول مورد تایید متخصصان پوست و مو می باشد و به دلیل عصاره آووکادو در فرمولاسیون خود، پوست را نرم و لطیف خواهد کرد. رول ضدتعریق نیوآ دابل افکت برای آن دسته از خانم هایی که خواهان زیر بغلی نرم و صاف هستند، پیشنهاد بسیار مناسبی است.

 

رول آن ضد تعریق دابل افکت نیوآ

برای تهیه و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

نحوه استفاده صحیح از رول ضد تعریق !

قبل از اینکه بخواهیم نحوه صحیح استفاده از محصولات ضد تعریق را به شما بیاموزیم، باید به این نکته مهم قبل از استفاده ضد تعریق ها اشاره کنیم؛ در واقع اگر می خواهید از ضدتعریق بهترین نتیجه را بگیرید، توصیه می کنیم از رول ضدتعریق پس از حمام استفاده کنید. زمانی که رول ضدتعریق بر روی پوست چرب و حاوی باکتری استفاده شود، قطعاً نه تنها باعث کنترل عرق نمی شود، بلکه باعث ایجاد بوی بدتر نیز خواهد شد. بهترین زمان برای استفاده از رول ضدتعریق، پس از حمام است. ترتیب زیر را رعایت کنید تا بتوانید از ضدتعریق بهترین نتیجه را بگیرید.

  1. در ابتدا رول ضد تعریق را به خوبی تکان دهید تا موادی که ته نشین شده به خوبی مخلوط شوند.
  2. اطمینان حاصل کنید که ناحیه زیر بغل کاملاً خشک و عاری از باکتری باشد، زیرا این کار باعث می‌شود تا مواد ضد تعریق بهتر جذب پوست شوند و از تعریق جلوگیری شود.
  3. از رول بعد از استحمام و زمانی که بدن کمی رطوبت دارد، استفاده کنید.
  4. رول را به خوبی به تمامی نواحی زیر بغل بمالید تا سطح پوست را کاملاً پوشش دهد.
  5. اجازه دهید ماده رول روی پوست خشک شود، سپس لباس هایتان را بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید