ناموجود
بدون دیدگاه
0

ژل بهداشتی پس از یائسگی بانوان سبامد

ژل بهداشتی پس از یائسگی بانوان سبامد
5 الماس پاپیون
100+ فروش

قیمت محصول

اتمام موجودی

ناموجود

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 850 هزار تومان

یائسگی چیست؟

یائسگی (Menopause) وضعیتی طبیعی در زنان است که همه آن را تجربه میکنند. “یائسگی” به معنی متوقف شدن دوره های قاعدگی و پایان دوران باروری و تولید مثل استو به‌دلیل نوسانات شدید هورمونی، علائم متوسط تا شدیدی را تجربه می‌کند. اما همه‌ی خانم‌ها باید بدانند یائسگی، یک بیماری محسوب نمی‌شود و به این معنا نیست که به پایان زندگی‌شان نزدیک شده‌اند. نکته‌ی جالب توجه اینجاست که یائسگی لزوما در میانسالی اتفاق نمی‌افتد و بعضی از خانم‌های جوان هم ممکن است یائسه شوند.

چه عواملی باعث یائسگی می شوند؟

زنان با تعداد محدود و مشخصی تخمک به دنیا می آیند که در تخمدانها ذخیره می شود. تخمدانها هورمون های استروژن و پروژسترون تولید می کنند که قاعدگی و تخمک گذاری را تنظیم می نمایند. یائسگی در زنان زمانی اتفاق می افتد که تخمدانها دیگر هر ماه تخمک آزاد نمی کنند و قاعدگی رخ نمیدهد.

یائسگی زنان بخشی طبیعی از فرایند افزایش سن است و سن یائسگی معمولا پس از چهل سالگی است. اما بعضی از زنان در اثر عواملی مثل عمل جراحی برداشن رحم (هیسترکتومی) یا در اثر صدمه دیدن تخمدانها زودتر یائسه می شوند.یائسگی اگر پیش از ۴۰ سالگی اتفاق بیفتد عامل آن هر چه که باشد، یائسگی زودرس خوانده می شود. یائسگی زودرس در نتیجه ژنتیک، بیماریهای خود ایمنی یا درمانهای پزشکی اتفاق می افتد.

معمولا چند سال قبل از یائسگی، پیش یائسگی تجربه میشود که تخمدانها به تدریج استروژن کمتری تولید میکنند. پیش یائسگی تا زمان یائسگی ادامه دارد. در یکی دو سال آخر پیش یائسگی، افت میزان استروژن سریع اتفاق می افتد. در این مرحله بسیاری از زنان علائم یائسگی را تجربه میکنند.

چند سال بعد از یائسگی را دوران پس از یائسگی زنان میگویند. در این مرحله علائم یائسگی مثل گر گرفتگی در بیشتر زنان فروکش می کند. اما عوارض مربوط به عدم تولید استروژن با افزایش سن افزایش می یابد.

خشکی واژن:

یکی از علائم یائسگی خشکی واژن می باشد .خشکی واژن که پزشکان آن را تحلیل بافت واژن می نامند از علائم دیررس کاهش استروژن در دوران یائسگی است.از آنجایی که استروژن بافت های واژن را مرطوب و انعطاف پذیر می کند ، دوره های پیوسته ی کاهش استروژن موجب خشکی و انقباض بافت واژن می شود. زنان با احساس اصطکاک و نزدیکی دردناک،به وجود خشکی واژن پی می برند.

استروژن با ایجاد ترشحات طبیعی تناسلی،واژن را شستشو می دهد و بافت آنها را لیز وانعطاف پذیرمی کند.بدلیل وجود استروژن اندام های زنانه مانند ماشینی عمل می کند که خوب روغن کاری شده است.

سطوح نرمال pH واژن چیست؟
pH نرمال واژن بین 3.8 تا 4.5 است. pH واژن در این محدوده می‎تواند باعث مهار باکتری‎ها و عفونت‎های قارچی در محیط واژن شود.
pH واژن ممکن است در طول زندگی زنان دستخوش تغییر شود. pH واژن به طور معمول پیش از اینکه زنان نخستین عادت ماهانه زندگی خود را تجربه کنند و نیز پس از یائسگی بالاتر از 4.5 است.
pH واژن در طول سال‎های باروری زنان معمولاً کمتر از 4.5 است مگر اینکه وجود نوعی اختلال یا عفونت در واژن سبب افزایش آن شود.
یک مطالعه به این موضوع پی برده است که در زنان گرایشی به بالا رفتن سطح pH واژن در طول یائسگی دیده می‎شود. در این مطالعه میزان pH واژن زنان یائسه به طور میانگین 5.3 اندازه ‎گیری شده است.کاهش سطح استروژن در طول یائسگی ممکن است بر pH واژن زنان تأثیر منفی داشته باشد.

معرفی ژل بهداشتی پس از یائسگی بانوان سبامد:

در طول یائسگی و پس از آن، به دلیل کاهش سطح استروژن، سطح pH به 6.8 افزایش می یابد.این ژل بهداشتی به متعادل کردن فلور واژن برای زنانی که در دوران یائسگی هستند کمک می کند .هنگامی که زنان یائسگی و سایر تغییرات هورمونی را تجربه می کنند، ناحیه واژن اغلب بسیار حساس، تحریک شده و حتی خشک می شود. اینجاست که ژل بهداشتی برای زنانی که در دوران یائسگی یا در شرف یائسگی هستند، وارد می‌شود. این شوینده ی ویژه توسط متخصصان پوست و زنان توصیه می‌شود تا سطح pH را به حالت عادی بازگرداند و از فلور سالم و متعادل واژن حمایت کند.با pH6.8 ضمن تمیز نگه داشتن فرج تعادل رطوبت آن را نیز نگه میدارد.از شما در برابر خشکی محافظت می کند و به جلوگیری از تحریک کمک می کند.ضد سوزش بوده و به دلیل وجود آرامش بخش و احیا کننده عصاره گیاهی hamamelis virginiana، همراه با پانتنول، تحریک را کاهش می دهد و به بازسازی محیط فیزیولوژیکی فرج کمک می کند.این محصول بوی بسیار ملایمی داشته و بعد از استفاده از آن حس خنکی و بوی ملایمی به شما می دهد.

 

ویژگی های ژل بهداشتی پس از یائسگی بانوان سبامد :

  • مرطوب کننده
  • جلوگیری از خشکی فرج
  • تنظیم PH فرج
  • ضد حساسیت
  • رایحه مطبوع
  • حاوی پانتنول
  • ضد سوزش
  • فاقد صابون
  • تست شده از نظر پوست / زنان / آزمایش بالینی
  • pH 6.8
  • پشتیبانی از تعادل رطوبت فرج
  • فاقد پارابن
  • حجم 200میل
  • ساخت آلمان

نحوه مصرف:

  1. ابتدا دست‌های خود را بشویید.
  2. ناحیه خارجی دستگاه تناسلی را با آب مرطوب نموده و با استفاده از ژل بهداشتی شستشو دهید.
  3. از ایجاد فشارهای غیر ضروری که سبب ورود شوینده ها به واژن می شود، جلوگیری کنید.
  4. همانطور که می دانید، بخش بیرونی واژن چین هایی دارد، بکوشید آنها را با حرکات دایره ای دستان خود تمیز کنید.
  5. هنگام شستشو تمام مناطق اطراف واژن تا خط بیکینی را بشویید.
  6. از شوینده های مخصوص بانوان تا محل مقعد استفاده کنید.
  7. وقتی شستشو را تمام کردید، تمام آن منطقه را به طور کامل با آب بشویید و خشک کنید.
  8. نکته ی اصلی در انتخاب یک ژل شستشوی بانوان خوب و مناسب برای بهداشت بانوان، این است که محصولی را برگزینید که عطر قوی نداشته باشد. زیرا محصولاتی که عطری قوی دارند تعادل PH را تغییر می ‌دهند.
وزن

245 گرم

حجم

200 میل

کشور تولید کننده

آلمان

عملکرد

پاک کننده , تنظیم کننده PH پوست , جلوگیری از ایجاد بوی بد , حفظ رطویت پوست , خوشبو کننده

وضعیت ترکیبات مضر

فاقد پارابن

ویژگی های خاص

ضد حساسیت

محدودیت جنسیت

بانوان

ترکیبات

آکوا، سدیم لورت سولفات، لوریل گلوکوزید، کوکامیدوپروپیل بتائین، آب برگ آلوئه باربادنسیس، بیزابولول، اسید لاکتیک، عطر، اسید سوربیک، اسید سیتریک، بنزیل الکل.

برند

سبامد

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل بهداشتی پس از یائسگی بانوان سبامد”

محصولات مشاهده شده