مراقبت پوست

کاربردهای بی نظیر دستمال مرطوب

کاربردهای بی نظیر دستمال مرطوب

امروزه همه ما دستمال مرطوب را همراه خود داریم و از آن به عنوان محصولی پرکاربرد و شناخته شده یاد می کنیم . در واقع می توان دستمال مرطوب های با کیفیت را در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی استفاده کرد. فرقی نمی‌کند در کیف مان باشد یا روی میز آرایش یا روی میز ادارات و یا شرکت ها ، دستمال مرطوب از کاربرد های فوق العاده ای برخوردار است که در این مطلب سعی داریم به مهمترین آن بپردازیم . به طور کاملا قطعی می توان گفت این محصول به یکی از ضرورت های زندگی ما تبدیل شده است و نمی توانیم آن را حذف کنیم . از تمیز کردن سطحی پوست گرفته تا پاک کردن آرایش ، به هرحال فرقی نمی‌کند مورد مصرف آن برای چه چیزی باشد، دستمال‌های مرطوب با کیفیت برای انواع نیازهای مصرفی ما در طول روز وجود دارند. در ادامه این مطلب سعی داریم در مورد کاربرد های بی نظیر دستمال مرطوب صحبت کنیم ، پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید .

دستمال مرطوب چیست؟

حوله مرطوب یا همان دستمال مرطوب به انواع دستمال های ضدعفونی کننده گفته می‌شود که معمولا از تکه های کوچک پارچه ای تشکیل شده است . به طور کلی این دستمال ها را قبل از اینکه استفاده کنیم ، مرطوب شده اند و اغلب برای راحتی بیشتر مصرف کننده ها، این محصول در انواع شکل های کاغذی تا شده و به صورت تکی یا جداگانه، بسته بندی می شوند. حوله مرطوب ها اغلب برای تمیز و ضد عفونی کردن دست یا سطوح استفاده می شوند.

بیشتر این دستمال ها از جنس کاغذ، بافت یا حتی پارچه ی بدون بافت هستند. به این نکته توجه داشته باشید که این نوع پاک کننده ها بیشتر برای پاک کردن آلودگی ها و یا مایعات باید به آرامی و با دقت روی سطح مالیده شود. دستمال مرطوب با بافت بسیار لطیفی که دارد ، قدرت بالایی در جذب آلودگی ها و مایعات از روی سطوح را دارد که در ادامه به آن می پردازیم .

در واقع دستمال مرطوب ها به علت پاک کنندگی آسان و بسیار سریعی که دارد ، بهترین گزینه برای تمیز کردن مواد آرایشی و حتی آلودگی ها می باشد . معمولا دستمال مرطوب شباهت زیادی به دستمال کاغذی دارد ، با این تفاوت که دستمال مرطوب آغشته به محلول مرطوب کننده و تمیز کننده است که از خشکی پوست به خوبی جلوگیری می کند .  این نوع محصول به علت جنس بسیار نرم و لطیفی که دارد ، به محبوبیت بالایی دست یافته است و به همین دلیل امروزه می توانید یک نمونه از این دستمال ها را در هر جایی بیابید . دستمال ها به صورت تکی در بسته بندی ها قرار می گیرند و به فروش می رسند .

دستمال مرطوب فیس آف حاوی میسلار دافی

دستمال‌ های مرطوب بر اساس کاربرد چند نوع هستند؟

به طور کلی دستمال مرطوب ها از محبوبیت بالایی در میان بسیاری از مادران برخوردار است. این محصول از زمانی که تولید شده تا به امروز به محبوبیت بالایی رسیده است و امروزه به یک محصول کمکی برای مادران تبدیل شده است . در واقع این محصول نسبت به سایر محصولات بهداشتی دیگر به رشد چشمگیری دست یافته است و نه تنها برای پاک کردن آلودگی ها از روی صورت ، بلکه برای پاک کردن و تمیز کردن سطوح نیز از آن استفاده می کنند. از مهمترین کاربرد به 3 نوع زیر تقسیم می شوند .

  • دستمال‌های مرطوب مناسب تمیزکاری های صنعتی
  • مناسب برای مراقبت‌های شخصی
  • دستمال‌های مرطوب برای تمیز کردن وسایل خانه

استفاده های جالب از دستمال مرطوب

استفاده از دستمال مرطوب | پاک کردن آرایش

بیشتر بانوان دستمال مرطوب را برای پاک کردن آرایش صورت استفاده می کنند . در واقع مواد آرایشی مانند کرم پودر یکی از بهترین روش ها برای پنهان کردن لک های صورت است، اما این تنها به روز محدود می شود و قبل از اینکه بخوابیم ضروری است تا آرایش صورت خود را پاک کنید . دستمال مرطوب یک روش بسیار ساده و آسان برای پاک کردن آرایش کل صورت است . می توانید در کمترین زمان ، صورت خود را از هرگونه آرایش یا باکتری های مضر پاک کنید . برای خرید دستمال مرطوب اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می کنیم این محصول را در فروشگاه های معتبر خریداری نمایید . همچنین می توانید از این نوع دستمال مرطوب کودک برای پاک کردن دست و آرایش کودکانتان استفاده کنید.

درخشان کننده کیف و کفش چرم

اگر یکبار از دستمال مرطوب استفاده کرده باشید ، به خوبی میدانید که این دستمال ها براقیت زیبا و ملایمی روی پوست ایجاد می کنند ؛ اما آیا تا به حال از این دستمال ها برای درخشان کردن کفش و کیف چرمی استفاده کرده اید ؟ در واقع دستمال مرطوب ها درخشش زیبا و بسیار ملایمی را به وسایل چرمی مانند کیف و کفش می دهند و به راحتی می توانید کاناپه های چرمی را با یک دستمال تمیز کنید . از مهمترین مزیت های دستمال های مرطوب این است که این نوع محصول ها حاوی هیچ مواد شیمیایی کثیفی نیستند که بتوانند رنگ چرم را تغییر دهند یا خراب کنند. بنابراین آن ها در پاک کردن هر گونه آلودگی ها و کثیفی و حتی لکه های روی کاناپه های چرمی بسیار موثر هستند .

استفاده از دستمال مرطوب | تسکین دادن پوست

شاید شما هم برای یکبار آفتاب سوختگی را تجربه کرده باشید و می دانید سوختگی پوست با آفتاب اغلب با درد و قرمزی پوست همراه خواهد بود . جالب است بدانید با قراردادن دستمال مرطوب روی ناحیه ی آفتاب سوختگی به راحتی می توانید آن ناحیه از پوست را خنک کرد. اگر علاقه ندارید از این روش پوست خود را خنک کنید و تسکین ببخشید ، می توانید با استفاده یکی از درمان های خانگی آفتاب سوختگی را امتحان کنید. همچنین باید بدانید از دستمال های مرطوب می توان برای درمان بریدگی ها و خراش های افتاده روی بدن استفاده کرد.

تمیز کردن برگ های گل و گیاه های آپارتمانی

اگر در خانه انواع گل ها و گیاهان را نگهداری می کنید ، به خوبی میدانید هر هفته چه مقدار خاک روی برگ ها می نشیند . اغلب پاک کردن برگ ها با پارچه بسیار سخت است و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از دستمال مرطوب برای پاک کردن آسانتر گیاهان آپارتمانی خود استفاده کنید . دستمال مرطوب دارای قدرت جذب بالایی است و به همین علت آلودگی و گرد و خاک را در داخل خود جذب می کند و درخشش و براقیت زیبایی به گیاهان آپارتمانی می بخشد .

دیدگاهتان را بنویسید