عمومی

مقایسه ترند های آرایشی سال 2021 با 2022

مقایسه ترند های آرایشی سال 2021 با 2022

متاسفانه با همه گیر شدن بیماری کرونا ترندهای آرایشی سال 2021 زیاد در خاطره ها نمانده است . ترندهای سال 2022 برخلاف سال قبل تنوع زیادی داشته و به سرعت در حال پیشرفت است . ترندهای سال 2021 در سال 2022 نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از مد نیوفتاده است . در این مقاله سعی می کنیم مقایسه ترندهای آرایشی سال 2021 با 2022 می پردازیم . قبل از اینکه بخواهیم ترندهای سال جدید را باهم بررسی کنیم بهتر است چند نمونه از ترند سال گذشته را با هم مرور کنیم .

ترند های آرایشی سال 2021

یکی از مهمترین و اصلی ترین ترندهای آرایشی ۲۰۲۱ که بسیار جلب توجه کرده است است، چهره نچرال، طبیعی و بدون میکاپ است، در واقع هدف از این ترند توجه بیشتر به داشتن پوستی سالم و طبیعی می کند . این ترند به ما می گویند، به جای اینکه هزینه زیادی را صرف خریدن لوازم آرایشی کنید، به داشتن پوستی طبیعی و سالم توجه داشته باشید. در ادامه مطلب به بررسی 3 مورد از بهترین ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

  • خط چشم پهن و گربه ای

از آنجایی که به علت بیماری کرونا باید ماسک بزنید ، ترند 2021 بسیار روی آرایش و زیبایی چشم ها تمرکز دارد . استفاده از ماسک در سال 2022 نیز ضروری است ، پس برای زیباتر شدن چشم هایتان با استفاده از مداد های چشم معمولی و ماژیکی می توانید خطوط موربی را در بالایی پلک ها بکشید و آن ها را به یک مثلث باریک و ظریف در انتهای چشم متصل کنید.

  • ریمل های رنگی

از آنجایی که تمامی توجه ها به سمت چشم ها است ، استفاده از ریمل رنگی نیز می تواند یک ایده بسیار خلاقانه باشد . اگر ریمل رنگی کمی از استایل شما دور است می توانید از ریمل سیاه یا قهوه ای برای زیباترشدن چشم هایتان کمک بگیرید .

ریمل حجم دهنده و جداکننده بای بای پاندا آیز اسنس
  • ماسک صورت برای حفظ زیبایی و سلامتی پوست

ماسک های مغذی و آبرسان از مهمترین محصولات مراقبتی که در سال 2021 تولید و به بازار عرضه شد و مورد استقبال بسیاری از مردم در سراسر جهان قرار گرفت .هنگام قرنطینه بسیاری از محصولات آرایشی کنار گذاشته شدن و بسیاری از مردم در این دوران به سلامتی و زیبایی پوست خود رسیدگی کردند . یکی از محصولات اصلی مراقبت از پوست در منزل ماسک صورت بودند که در سال 2022 نیز مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفتند و تقریبا همه از عملکرد این محصول آگاه شدند .

پک 10 عددی ماسک های ورقه ای

ترندهای آرایشی سال 2022

دنیای مد ، دنیایی عجیب و جسورانه ای است . هر سال ترند های آرایشی بسیار زیادی برای زیبایی ظاهری و سلامت پوست ابداع می شود که به سرعت همه گیر خواهد بود . امروزه بسیاری از مردم از ترندهای آرایشی استقبال می کنند و به سرعت طرفدار محصولات جدید با کارایی های فوق العاده آن می شوند . در ادامه چند مورد از ترندهای آرایشی سال 2022 می پردازیم .

  • ابروهای پهن و دقیق

ابروها مانند چشم ها در زیبایی ظاهری بسیار مهم هستند . درگذشته ابروهای باریک یکی از ترندهای زیبایی بود و بانوان ابروهای خود را بسیار باریک می کردند که متاسفانه نه تنها با زیبایی ظاهری آنها افزوده نمی شد ،بلکه حالت چهره آن ها به خشن و عصبانیت نزدیکتر می شد . این ترند زیاد مورد استقبال قرار نگرفت و خانم ها در سال 2021 و 2022 دریافتند که ابروهای پهن و دقیق می تواند بسیار چهره آن ها را طبیعی تر و زیباتر نشان دهد . به همین دلیل بسیاری از خانم ها برای پهن تر شدن ابروها ، آن را هاشور یا فیبروز می کنند و در بسیاری از مواقع از مداد های ابرو برای این کار کمک می گیرند .

مقایسه ترند های آرایشی سال 2021 با 2022
  • هایلایتر برای درخشان کردن صورت

در سال 2022 هایلایتر به یکی از محصولات پرفروش سال تبدیل شده است . معمولا دنیای مد و آرایش اعتقاد دارد هرچقدر آرایش درخشان باشد ، چهره زیباتر و آرایش با کیفیت تر خواهد بود . از هایلایتر برای برجسته و درخشان کردن روی گونه ها ، نوک بینی و چانه  استفاده می شود . معمولا می گویند هایلایتر چهره را جوانتر نشان می دهد که این تفکر کاملا صحیح است؛ به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و میکاپ آرتیست ها آرایش خود را با هایلایتر به اتمام می رسانند .

  • استفاده از برق لب

برق لب نیز مانند هایلایتر در سال 2022 بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . لب ها جذابیت چهره را چند برابر می کنند ،اما در استفاده از آن نیز باید دقت کیند . استفاده بیش از حد می تواند حالت چسبندگی را روی لب ها ایجاد کند ، پس بهتر است از برق لب های روشن و به مقدار کافی برای افزایش جذابیت لب هایتان استفاده کنید . اگر شما به ترندهای آرایشی اعتقاد دارید باید همیشه و در همه جا برق لب را همراه خود داشته باشید .

  • سایه های پاستلی و نئونی

در هفته مد پاریس سایه‌های پاستلی بعد از نمایش سلطنتی ویکتور و رولف ، ترند شدند. استفاده از سایه‌ با رنگ‌های پاستلی آن هم در فصل بهار زیبایی خیره‌ای به چهره شما می‌دهند و نشان دهنده سلامت و شادابی صورت هم می‌شوند. استفاده مکرر از سایه‌های نئونی در فشن شوها روی چهره‌ ی مدل‌‌ها نشانه‌ای از احیای سبک‌ دهه ۲۰۰۰ است. از این سایه برای ظاهر چشم های گربه ای استفاده می شود و تنها تفاوت آن با گذشته در نحوه استفاده از این‌ سایه‌ها است که به کل تغییر کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *